دبیر فدراسیون فوتبال گفت:متاسفانه در تامین بودجه های مالی مشکلات زیادی داریم و از مسوولان می خواهیم که به تیم ملی فوتبال کشورمان کمک کنند.

مهدی محمد نبی در گفتگو با یک برنامه زنده تلویزیوني گفت: کی روش برنامه تیم ملی را به ما ارائه داده است که برای عملی کردن آنها به تامین منابع مالی نیازمندیم.

وی افزود: فدراسیون فوتبال فقط یک تیم ملی ندارد.ما 18 تیم ملی در رده های مختلف داریم که باید به همه آنها رسیدگی شود.اگر بخواهیم یک تیم تراز اول در آسیا باشیم و در مسابقات جهانی نیز با قدرت حضور پیدا کنیم باید توجه خاصی به مسائل مهم داشته باشیم و بودجه ها را تامین کنیم.
 
با 30 میلیارد تومان به جنگ 300 میلیون دلاری ها می رویم
 
وی ادامه داد: همین فدراسیون کره جنوبی که تیمش به ما باخت سالانه حدود 260 تا 270 میلیون دلار برای فوتبال خود هزینه می کد.ژاپن نیز به همین صورت است و 300 میلیون دلار برای فدراسیون فوتبالش هزینه می کند و اصولا یک چهارم این مبلغ نیز برای تیم های ملی بزرگسالان هزینه می شود.

وی تصریح کرد: متاسفانه ما باید با بودجه 30 میلیارد تومانی به جنگ بودجه 2709 یا 300 میلیون دلاری برویم.

نبی افزود: در نتیجه گیری در این مدت خوب کار کرده ایم و در جلسات گذشته تمام تلاش خود را بکار برده ایم تا راهی برای تامین بودجه بیابیم.

وی بیان داشت: در آینده نیز دو دیدار دوستانه در نظر داریم و برای بازی با تیم های بزرگ مسیر خوبی برای تامین بودجه هست که ما نیز پیگیر آن هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انتظارمان این است که مسولین محترم ما را یاری کنند تا با توجه به برنامه مشخص به فوتبال کشورمان کمک کنند./آق
برچسب ها: فوتبال ، اردو ، کی روش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار