شیرازی در خصوص دلیل فیلتر شدن سایت بلاگفا گفت:دلیل فیلترینگ دیروز سایت بلاگفا هنوز به ما اطلاع داده نشده است، ضمن اینکه اقدام و پیگیری برای رفع فیلتر از سوی بلاگفا صورت نگرفته بود که سایت بلاگفا رفع فیلتر شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،علیرضا شیرازی، مدیر بلاگفا در گفت‌وگو با فارس در خصوص فیلتر شدن دیروز سایت بلاگفا اظهار داشت: دلیل فیلترینگ امروز سایت بلاگفا هنوز به ما اطلاع داده نشده است، ضمن اینکه اقدام و پیگیری برای رفع فیلتر از سوی بلاگفا صورت نگرفته بود که سایت بلاگفا رفع فیلتر شد.

مدیر بلاگفا با بیان این پرسش که اگر این اقدام به دلیل اشتباه بوده است، چه کسی باید پاسخگو باشد؟ گفت: اگر این اشتباه فنی بوده است شرکت ارتباطات زیرساخت و اگر اشتباه در تصمیم‌گیری بوده است باید کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه پاسخگو باشد.

وی با تأکید بر اینکه این اشتباه برای نخستین بار رخ نداده است، افزود: چندی پیش به ما اطلاع دادند که علت ایجاد فیلتر شدن سایت بلاگفا مشکل فنی بوده است؛ ممکن است دلیل فیلتر شدن امروز سایت بلاگفا نیز اشتباه فنی بوده باشد اما چه کسی پاسخگوی این اشتباه فنی است حداقل انتظار ما تنها یک عذرخواهی است چراکه این اشتباه‌ها تنها به مدیریت بلاگفا ارتباط ندارد بلکه به تمام کاربران ایرانی مربوط می‌شود که قصد دارند وبلاگ‌های خود را بروز کنند.

به گزارش فارس سایت بلاگفا به آدرس (www.blogfa.com) دیروز برای مدت زمان کوتاهی فیلتر و از دسترس کاربران خارج و سپس رفع فیلتر شد.
برچسب ها: بلاگفا ، اشتباهی ، شیرازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.