تندیس سفیران هنرمند به رضا کیانیان، پرویز پرستویی و رویا تیموریان در جشن نفس تقدیم شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران حاضر در مجل برگزاری دهمین سالگرد جشن نفس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران، این مراسم با حضور هنرمندانی چون رضا کیانیان، پرویز پرستویی، مسعود رایگان، رویا تیموریان، جمشید مشایخی، محمدحسین لطیفی، محمد کاسبی، همایون ارشادی، گوهر خیراندیش، مجید مظفری و خانواده زنده یاد "عسل بدیعی"، مسئولان و پزشکان مرتبط با پیوند اعضا عصر امروز برگزار شد.

در این مراسم رضا کیانیان، رویا تیموریان و پرویز پرستویی به عنوان سفرای هنرمند جشن نفس انتخاب شدند و تندیس این مراسم را دریافت کردند.
 
رضا کیانیان پس از دریافت این تندیس گفت: من برای ارائه توضیحات بیشتر در این زمینه وارد نیستم، اما قبلا فرم خود را امضا کرده ام.

وی افزود: یک انسان باید بسیار بخیل باشد که حتی پس از مرگش نیز حاضر به اهدای اعضای خود نباشد.

وی عنوان کرد: به واقع خود را شایسته دریافت چنین تندیسی نمی بینم زیرا من عضوی اهدا نکرده ام و باید این تندیس را به خانواده های اهدا کننده تقدیم کنند.

کیانیان بیان کرد: پیاپیش این تندیس را من و خانواده ام دریافت می کنیم تا موعد آن فرابرسد.

در ادامه جمشید مشایخی گفت: در کودکی هایمان، هنگام ابتلا به بیماری مادرانمان با ما همدردی می کردند و می گفتند "الهی دردت به جانم"؛ و حالا من از تمام مادران اجازه می خواهم که به شما ایران بگویم که درد شما به جانم.

پرویز پرستویی ضمن تبریک دهمین سالگرد جشن نفس گفت: این جشن را به تمامی ملت ایران که زندگی را به افراد نیازمند تقدیم می کنند، تبریک می گویم و  از خانواده خانم دکتر نجفی زاده تشکر می کنم.

وی افزود: من سخن همکارم رضا کیانیان را تکرار می کنم و می گویم لایق چنین تقدیری و دریافت چنین تندیسی نیستم و باید از خانواده هایی که زندگی را به افراد می بخشند، تقدیر شود.
 
وی بیان کرد: ما از استادمان جمشید مشایخی آموخته ایم که بگوییم ما خاک پای ملت ایران هستیم.

در پایان رویا تیموریان گفت: دربرابر عظمت رنج بیماران و شکوه حرکت خانواده های اهدا کننده بنده کمترین و جزئی ترین کار را انجام داده ام.

وی افزود: دست تمام پزشکان را می بوسم و از دکتر نجفی زاده تشکر می کنم.

وی خاطرنشان کرد: به قدری عظمت این فضا خوب بود که خودم را ذره ای بیش نمی بینم.

گفتنی است، در پایان کلیپی از فعالیت های فرهنگی رضا کیانیان، پرویز پرستویی، رویا تیموریان در این راستا پخش و از خانواده های اهدا کننده نیز تقدیر شد.

لازم به ذکر است، که از خانواده زنده یاد "عسل بدیعی" نیز تقدیر و تندیسی به رسم یادبود به آن ها اهدا شد./ی2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار