در سایه تغییر و تحول دولت بازارهای موازی از جمله بازار املاک و مستغلات، طلا و ارز و ... با رکود مواجه شده و نقدینگی موجود در کشور به بازار سهام روی آورده است.

همایون دارابی کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، جهت گیری ها در دولت جدید را برای بازار سرمایه امید بخش و اطمینان آفرین ارزیابی کرد و گفت: قرار گیری بازار سرمایه بر محور برنامه های اقتصادی موجب جلب سرمایه های عمومی به بازار سرمایه می شود و آینده روشن بازار سرمایه را رقم خواهد زد.

وی در خصوص جایگاه بخش خصوصی در کابینه دولت جدید  ابراز امیدواری کرد و افزود: گزینش کابینه دولت جدید از میان فعالان بخش خصوصی همگام با تاکید بر اجرای اصل 44، نوید بخش توجه ویژه دولت به بخش خصوصی و به تبع بهبود وضعیت بازار بورس است.

دارابی با تاکید بر تمرکز دولت جدید بر توسعه اقتصادی، بخش خصوصی، بورس و بانک ها ادامه داد: در سایه تغییر و تحول دولت بازارهای موازی از جمله بازار املاک و مستغلات، طلا و ارز و ... با رکود مواجه شده و نقدینگی موجود در کشور به بازار سهام روی آورده است.

وی اظهار داشت: جریان سرمایه گذاری در بازار سرمایه سدی مقابل سفته بازی و در نهایت خرید و فروش کالاهایی شده که نفعی برای اقتصاد کشور ندارد و امیدواریم که باعرضه شرکت های جدید و تقویت اصل 44 وضعیت بازار سرمایه بهتر شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار