نماينده مجلس گفت: آقاي سلطاني فر با پيمودن پله به پله رده‌هاي مديريتي تجربه‌هاي زيادي اندوخته و داراي شناخت عميقي از ورزش است و همچنين اشراف به حوزه جوانان از ويژگي‌هاي خاص وي است.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران "عبدالرضا عزيزي" نماينده مردم شيروان در روز پاياني بررسي راي  اعتماد به کابينه يازدهم در موافقيت با وزير پيشنهادي وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: تقويت فعاليت‌هاي داخلي کشور، موضوع مورد مطالبه همگان در اين وزارتخانه است.

وي افزود: شناسايي و پرورش نخبگان، ترميم و ارتقا نشاط در ورزش، سالم سازي محيط هاي ورزشي، تقويت ورزش بانوان، کاهش تصدي‌گري دولت در ورزش ، تقويت نيروهاي کارامد ، پيشيگيري از آسيب‌هاي اجتماعي جوانان، توجه به منابع انساني و مديريتي، تقويت تعامل و جايگاه مديريتي در عرصه بين الملل براساس اصول اعتقادي، از جمله موضوعاتي ست که مورد توجه آقاي سلطاني‌فرقرار گرفته است.

وي ادامه  داد: توجه به ارکان قانون در برنامه‌هاي کوتاه  و بلند مدت، همسو با قانون و برنامه پنجم توسعه، توسعه همگاني ورزش بانوان و توجه به زيرساخت‌ها و اهتمام ورزش در عرصه بين‌الملل از جمله برنامه‌اي ديگري است که به چشم مي‌خورد.

اين نماينده مجلس با اشاره به توجه سلطاني فر در حوزه جوانان گفت: تعالي بخشي هويتي و شخصيتي ، ترويج روحيه جوان‌گرايي، تلاش براي تحکيم نهاد خانواده، و ترويج ازدواج به هنگام وآسان از جمله موضوعاتي است که توجه ويژه‌اي به آن شده است .

عزيزي اضافه کرد: با توجه به تجربه اجرايي آقاي سلطاني‌فر در عرصه‌هاي مختلف و ورزشي قطعا توانايي پياده سازي تمامي برنامه‌ها را به وي طي چهار سال خواهد داد.

وي ادامه داد: براي اولين بار در سابقه دستگاه ورزشي يک شخص باسابقه قبلي در مديريت کلان از سوي رئيس جمهور براي تصدي اين وزارتخانه برگزيده شده است.

نماينده موافق وزير پيشنهادي وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: آقاي سلطاني‌فر با پيمودن پله به پله رده‌هاي مديريتي تجربه‌هاي زيادي اندوخته و داراي شناخت عميقي از ورزش و همچنين اشراف به حوزه جوانان از ويژگي‌هاي خاص وي است.

عزيزي در پايان خاطرنشان کرد: تعامل آقاي سلطاني فر با مجلس و ساير دستگاهها و همچنين تمکين از قانون و استفاده از نظرات کارشناسي براي پيشبرد اهداف و برنامه ها از ديگر خصوصيات وي است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: خاص ، منابع ، شیروان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار