نماینده مردم سنندج در مخالفت با وزیر پیشنهادی ورش و جوانان گفت: شما در برنامه‌های خود به مشخص کردن وضعیت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اشاره داشتید، سوال این است که آیا همه دغدغه ورزشی کشور همین دو باشگاه فوتبال هستند و یا فقط فوتبال را ورزش می‌دانید.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران،سالار مرادی نماینده مردم سنندج و کامیاران در مخالفت با وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: مخالفت من با شما هیچگونه منافاتی با شایستگی‌های شما در سایر حوزه‌های اجرایی ندارد چرا که سوابق اجرایی و مدیریت شما به عنوان فرصتی برای خدمت در نظام بوده که همگی آن ثبت و ضبط شده است.  
 
وی اضافه کرد:‌ با مروری بر سوابق اجرایی شما می‌توان دریافت حضور شما در مرکز تحقیقات مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام به عنوان پژوهشگر سایه سنگینی را برای حضور شما در وزارت ورزش و جوانان گسترانیده است.  
 
این نماینده مجلس ادامه داد:‌تجربه کوتاه‌مدت شما در عرصه جنگ نرم در پست‌های مختلف قائم‌مقامی و همچنین راست هیات مدیره شرکت تجهیزات استادیوم‌های ورزشی از جمله فعالیت‌های شما در حوزه ورزشی است که باید به آن اشاره داشت.  
 
مرادی اضافه کرد: آقای سلطانی‌فر آیا شما می‌خواهید روال نوسیاست‌مداران گذشته را ادامه دهید و از ورزش به عنوان پلکانی برای دسترسی به مناصب ارشد مدیریتی استفاده کنید.  
 
وی افزود: برنامه‌های شما برای عدم حضور افراد سیاسی در عرصه ورزش، برقراری عدالت در ورزش، جبران نابرابری‌های ورزشی در برخی از استان‌ها و توسعه و ارتقا استعدادهای جوانان روستایی و شهرستانی در عرصه ورزش به چه صورت خواهد بود.  
 
این نماینده مجلس اضافه کرد:‌شما در برنامه‌های خود به مشخص کردن وضعیت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اشاره داشتید، سوال این است که آیا همه دغدغه ورزشی کشور همین دو باشگاه فوتبال هستند و یا فقط فوتبال را ورزش می‌دانید.  
 
نماینده مخالف وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد:‌ آقای سلطانی‌فر برنامه‌های خود را برای مبارزه با بی‌اخلاقی در ورزش ارائه دهید و اینکه برخی از ورزشکاران با گرایش به تجمل‌گرایی، دوپینگ و حواشی موجبات نگرانی را در بدنه ورزش فراهم کرده‌اند، شما چگونه می‌خواهید این وضعیت را مهار کنید.  
 
مرادی بیان داشت: ورزش معلولان جسمی، ورزش در مدارس، وضعیت بیمه اشتغال و ازدواج جوانان،‌ ورزش بانوان، احیا حوزه جوانان، از جمله مواردی است که باید مورد توجه شما قرار گیرد.  
 
وی خاطرنشان کرد:‌ آیا می‌توان از شما تعهدی را مبنی بر عملیاتی کردن برنامه‌های‌تان گرفت. 

بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی ورزش + صوت

انتهای پیام/  

برچسب ها: مرادی ، نماینده ، سنندج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار