سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر کس دوست دارد از پرسپولیس انتقاد کند، ما با گذر زمان بهتر از قبل می‌شویم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در کنفرانس مطبوعاتی علی دایی قبل از دیدار با ملوان در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال گفت: برای تمام منتقدان پرسپولیس احترام قائل هستم، هر فردی می‌تواند درباره عملکرد پرسپولیس صحبت کند ولی برای پیشرفت پرسپولیس یک قدم هم عقب نشینی نمی‌کنم هدفم خدمت به پرسپولیس است و به طور حتم مطمئناً هفته به هفته به هماهنگی مناسب دست پیدا خواهیم کرد و گذر زمان همه چیز را مشخص می‌کند.

وی ادامه داد: آمادگی ورزش فنی برای حضور در ترکیب برای من مهم است به اسم‌ها کاری ندارم جوانان تیمم باید با بازی خوبشان خود را به تیم تحمیل کنند.

دایی در مورد حضور خلعتبری در پرسپولیس گفت: اطلاعات دقیقی از جذب خلعتبری ندارم ولی آرزوی هر مربی حضور خلعتبری در تیمش است خیلی‌ها براي بازي کردن در ليگ با دور زدن قانون به هدفشان رسيدند.

سرمربی تیم پرسپولیس در مورد بازی با ملوان گفت: بازی با ملوان برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است هر طور شده باید شکست هفته گذشته را با پیروزی جبران کنیم هر تیمی که مقابل استقلال پرسپولیس قرار می‌گیرد با انگیزه دو چندان به دنبال حداقل امتیاز از ما است. ما محکوم به پیروزی در این بازی خانگی هستیم.

وی در مورد بازیکنان محروم و مصدوم در بازی با ملوان تصریح کرد: علی عسگر و مارکو تنها غایبان ما در بازی با ملوان هستند که از عدم حضور آنها نگران نیستیم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار