خانه داوطلبان هلال احمر در تعدادی از روستاهای مازندران ایجاد شد.

 مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت: به منظور حضور به موقع در حوادث احتمالی طبیعی و دیگر ماموریت های امداد ونجات ، خانه دواطلبان هلال احمر در تعدای از روستاهای استان ایجاد شد.

ولی پور افزود : دهیاران روستاها با انتخاب یک خانه و معرفی یک داوطلب از خدمات آموزشی و امکانات اولیه امداد و نجات جمعت هلال احمر بهره مند می شوند.

وی به استقرار 33 پایگاه امداد جاده ای و کوهستانی استان اشاره و تصریح کرد : دو هزار و500 امدادگر جمعیت به مردم و مسافران خدمات ارائه می کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره استقرار 18پست امدادی در نوار ساحلی استان مازندران ، گفت: 50تیم جوان نیز در نقاط پر خطر و ممنوعه شنا در ساحل استان خدمات ارایه می کنند.

ولی پور جمعیت هلال احمر مازدران توزیع دو هزار جلیقه به صورت امانتی میان مسافران در ساحل را از دیگر خدمات این جمعیت عنوان کرد.

وی آموزش را از مهمترین برنامه جمعیت هلال احمر عنوان کرد وافزود : 28 دوره تخصصی آموزشی در بخش های مختلف امداد و نجات برای 828 نفر برگزار شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران برگزاری مانور آموزشی هوایی و دریایی برای سنجش آمادگی جسمانی داوطلبان جمعیت هلال احمر و مانور منطقه ای در یکی از روستاهای سوادکوه را از برنامه های امسال عنوان کرد.

ولی پور به در دست اجرا بودن 17 طرح عمرانی جمعیت هلال احمر مازندران اشاره و تصریح کرد : پایگاه امداد و نجات در شهرهای رامسر، کجور، نکا ، کلاردشت ، پاسند نکا، بلده ، پلور و دو دانگه ، انبار امدادی در سوادکوه ، بابل ، رامسر و بدنپی و سه مرکز درمانی بهشهر ، بابل و تنکابن از طرح های عمرانی در حال ساخت جمعیت است./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.