به گزارش
خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛موضوعات و کارگاههای آموزشی همایش بازاریابی اینترنتی ایران، حول محور آیتم هایی مطرح خواهد شد که بعنوان روندهای جاری و موفق وب در سالهای 2012 و 2013 در کنفرانسهای بازاریابی الکترونیک، به جهانیان معرفی شده است.
در کنفرانس بازاریابی الکترونیک ایران، موضوعاتی نظیر بازاریابی مستقیم در محیط وب، رسانه های اجتماعی و برندهایی که با بکارگیری این رسانه های اجتماعی در محیط وب به شهرت رسیدند، تجزیه و تحلیل وب، بررسی نمونه ها و شرکتهای موفق بین المللی، بومی سازی استراتژیهای بازاریابی اینترنتی، سئو و بهینه سازی محتوا و مدلهای درآمدزایی در محیط وب، در حوزه های تخصصی و به شکلی کاملا حرفه ای مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
در همایش بین المللی بازاریابی و برندینگ اینترنتی، اساتید بزرگی از سراسر جهان، نظیر ماروین لیائو(مدیر ارشد مارکتینک و بیزینس دزلوف شرکت یاهو در امریکا،اروپا،آفریقاو خاورمیانه)، کریستین هاجسون(مشاور ارشد تبلیغات ماکروسافت،عضو هئیت مدیره انجمن وب مارکتینک اروپا و مدیر تبلیغاتی اینترنتی شرکت های "دل"و"ان اف ال"، بس ون دن بلد(استراتژیست بازار یابی اینترنتی و برندینگ آنلاین در جهان و اروپا و مشاور آنلاین شرکت ها و برندهای بزرگ ) و میکل دمیب اسوندسن (مدیر تبلیغاتی شرکت نوکیا و سخنران کنفرانس)و حمید سپید نام (عضو انجمن وب مار کتینک اروپا و رئیس هئیت مدیره شرکت کاسسپید)همگی سخنرانان سمینارهای بازاریابی بین المللی، اساتید دانشگاه، مشاوران و مدیران شرکت های بزرگ بازاریابی اینترنتی می باشند.