امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل داماش عنوان کرد:سلام به مردم رشت دارم که زادگاه مادرم هست. داماش را آنالیز و تجزیه و تحلیل کردیم

 
به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از  سایت رسمی باشگاه استقلال، امیر قلعه‌نویی  گفت :بازی سختی مقابل داماش داریم. حریف ،  تیم خیلی با برنامه‌ای است. چند بازیکن جوان دارد ولی می‌ترسیم اسم ببریم. بازیکن هدفشان حسن زاده است. بازیکن فیزیکی و خوبی است. کاپیتانش محمدرضا مهدوی هر چند در بازی قبل اشتباه کرد اما تاثیر گذار است. ما باید ارتباط میان خط هافبک یعنی جایی که آبشک،کاردوست و مهدوی هستند را با خط حمله قطع کنیم.
 
 

وی تاکید کرد: داماش نقاط ضعفی دارد که اجازه بدهید درباره آن صحبت نکنیم. امیدوارم این بازی هم مثل سایر مسابقات استقلال_داماش بازی خوبی شود. هر دو بازی رفت و برگشت در سال گذشته را باختیم و داماش تنها تیمی بود که 6 امتیاز از ما گرفت. در بازی آخر ما قهرمان بودیم اما با همه قوا رفتیم که بازی را باختیم.
 
 
قلعه‌نویی در پاسخ به این پرسش که چند بازیکن تیمش را برای بازی مقابل بوریرام نگه داشته است گفت: اولا بازیکنانی که مصدوم می‌شوند در اختیار کادرپزشکی قرار می‌گیرند و هر وقت آماده تمرین شوند به ما اطلاع می‌دهند .
 
 
 
 
وی ادامه داد : 4 مصدوم داریم که آنها را نیاوردیم. ثانیا ما هیچ بازیکنی را فدا نمی‌کنیم و طرح این سوال جالب نیست. همان قدر که آسیا برای ما اهمیت دارد بازی با داماش هم اهمیت دارد. تیم پزشکی اجازه نداد تا ما از این 4 بازیکن استفاده کنیم. ما با تمام قوا برای بازی مقابل داماش به رشت آمده بودیم.
 
 

قلعه‌نویی درباره اینکه آیا حاضر است روزی در شهر رشت کار کند افزود: هر وقت با هر تیمی اینجا آمدم استقلالی زیاد دیدم. من که مربی کوچکی هستم هر مربی بزرگی آرزویش این است به رشت بیاید.
 
سرمربی استقلال درباره درگذشت هوادار استقلال در بازی رفت سال گذشته گفت: همان موقع هم بیانیه دادیم و تسلیت گفتیم. خدا روحش را شاد کند و در هیچ جای دنیا چنین اتفاقاتی رخ ندهد.
 
برچسب ها: داماش ، تیم ، قوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار