هواداران گروه اخوان المسلمین چهار کلیسا را در شهر اسیوط به آتش کشیدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از نشریه الاخبار؛خبرنگارروزنامه گزارش داد:از امروز ظهر تا کنون شاهد وقوع جنگ خیابانی در شهر اسیوط مصر بوده ایم. با گذشت زمان اوضاع این شهر ملتهب تر می شود. نیروهای امنیتی با شلیک گلوله و پرتاب گاز اشک آور به متفرق کردن هواداران اخوان المسلمین پرداخته اند تمامی خیابان های شهر را گاز اشک آور پوشانده است. مغازه های این شهر از صبح تعطیل بوده اند.

وی افزود: هواداران اخوان المسلمین چهار کلیسا را در شهر اسیوط به آتش کشیده اند. آن ها همچنین مرکز موقت پلیس را به آتش کشیدند. آن ها ساختمان باشگاه قضات شهر اسیوط، 15 فروشگاه متعلق به مسیحیان این شهر و همچنین ساختمان شورای شهر ساحل سلیم را به آتش کشیدند.

در درگیری های شهر اسیوط تا کنون سه تن کشته شده اند که دو تن از این افراد هواداران اخوان المسلمین هستند که در هنگام حمله به مرکز پلیس کشته شده اند. نفر سوم یک نظامی بود که بر اثر حمله هواداران اخوان المسلمین کشته شد.

این روزنامه نگار ادامه داد: سخنگوی گروه اخوان المسلمین در اسیوط گفته است 185 تن در درگیری های شهر اسیوط زخمی شده اند بسیاری از این افراد هدف گلوله نیروهای امنیتی قرار گرفته اند که حال 7 تن از این افراد وخیم است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار