نماینده وزن ۸۴ کیلوگرم کشورمان با شکست در دیدار ‌نهایی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان به مدال نقره این وزن بسنده کرد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران  در ادامه مسابقات روز دوم و پایانی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان که از صبح امروز در چهار وزن دوم در صوفیه بلغارستان آغاز شده است، یوسف قادریان با شکست مقابل حریف روس در دیدار نهایی به مدال نقره بسنده کرد.
 
یوسف قادریان نماینده وزن 84 کیلوگرم کشورمان در دور نخست با نتیجه 5 بر 3 مقابل آبیکانوف از قرقیزستان به پیروزی رسید و در دور دوم هم با نتیجه 7 بر یک تیمور حامیکوجف از مقدونیه را شکست داد و جواز حضور در مرحله یک‌چهارم نهایی را کسب کرد.
 
وی در این مرحله با نتیجه 3 بر 2 از سد نوری‌یف از آذربایجان گذشت و راهی نیمه‌نهایی شد. قادریان برای حضور در فینال دوغان گوکتاش از ترکیه را با نتیجه 7 بر صفر شکست داد و به دیدار نهایی راه یافت. وی در دیدار پایانی با نتیجه 5 بر 4 مغلوب سوسروکو کودزوکوف از روسیه شد و به مدال نقره بسنده کرد.
 
این نتیجه در حالی رخ داد که قادریان 4 بر صفر از حریف پیش بود و در دقایق پایانی 5 امتیاز از دست داد تا بازنده میدان باشد.
 
در این وزن 27 کشتی‌گیر روی باسکول رفته‌ بودند.
 
پیش از این رامین طاهری مدال برنز 66 کیلو را از آن خود کرده بود. فرشاد عیسوند نیز روز گذشته مدال طلای 55 کیلو را برای ایران به ارمغان آورده بود.

برچسب ها: قادریان ، مدال ، نقره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار