نماینده مردم نقده و اشنویه در موافقت با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: دکتر آخوندی در دوران تصدی خود بر وزارت مسکن باعث استقرار پایه های بنیاد مسکن شده است.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، عبدالکریم حسین‌زاده نماینده نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی در موافقات با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در گفت: حضور آخوندی در وزارت راه و شهرسازی فرصتی جدید برای کشور است زیرا الگوی جدیدی از مدیریت توسط ایشان القاء می‌شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس نهم اظهار داشت: در حال حاضر 74 هزار هکتار بافت فرسوده در کشور وجود دارد و حدود 600 محله با سکونت 6 میلیون نفر شناسایی شده است این در حالی است که رشد نرخ قیمت مسکن در سال‌های اخیر 6 برابر بوده است.

حسین‌زاده ادامه داد: با وجود ساخت دو میلیون واحد مسکن مهر و درآمد نفتی 600 میلیارد دلاری در سال‌های اخیر قیمت مسکن 6 برابر شده است.

نماینده مردم نقده و اشنویه با اشاره به نقش وزیر پیشنهادی  راه و شهرسازی در تحقق اصول 3، 31 و 43 قانون اساسی گفت: دکتر آخوندی ارائه‌دهنده‌ای الگویی مناسب برای تامین مسکن به عنوان نیاز اساسی مردم است.

حسین‌زاده افزود: با توجه به بدهی 5 هزار میلیاردی تحقق 13 درصدی بودجه عمرانی ما به وزیری احتیاج داریم که عمران‌نگر نباشد یا اقتصادی‌نگر.

عضو کمیسیون عمران ادامه داد: با توجه به وضعیت جاده‌ای کشور که در هر 19 دقیقه یک نفر در سوانح رانندگی کشته می‌شود آیا ما به وزیری هزینه محور نیاز داریم یا تولیدمحور.

حسین‌زاده بیان داشت: استاندارد ساعت پرواز در جهان 3 هزار و چهار ساعت است در حالیکه این آمار در ایران هزاروچهارصد و چهارده ساعت است در نتیجه ما به وزیری احتیاج داریم که این شکاف عظیم را بردارد.

نماینده مردم نقده و اشنویه اظهار داشت: دکتر آخوندی در دوران تصدی خود بر وزارت مسکن باعث استقرار از پایه های بنیاد مسکن شده است.

حسین‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: در راستای تعالی و ایجاد توسعه پایدار و اجرای طرح‌های آمایش سرزمین باید به شخصی که پیش‌نویسی اصل 44 قانون اساسی را تدوین کرده است رای اعتماد داد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: آخوندی ، بررسی ، نماینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار