عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مخالفت با نعمت‌زاده وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت گفت: خودرو کالایی لوکس شده اما شما در برنامه‌های خود عنوان نکرده‌اید که چگونه می‌خواهید مسئله خودرو را حل کنید؟

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، علی کائیدی نماینده پل دختر در مخالفت با نعمت زاده وزیر پیشنهادی صنعت معدن و تجارت گفت: با مدیریت مقام معظم رهبری حماسه سیاسی شکل گرفت ولی به دنبال آن باید حماسه اقتصادی نیز تحقق یابد.

حماسه اقتصادی تکمیل کننده حماسه سیاسی است و اگر ما نتوانیم مردم را امیدوار کنیم و حماسه سیاسی منجر به حماسه اقتصادی نشود کار ما ابتر است.

وی در ادامه افزود: مقام معظم رهبری می فرماید مجلس باید برای دولت ها ریل گذاری کند تا ما انشاالله که با این جلسات، رایزنی‌ها و همدلی‌ها بتوانیم ریلی آن چنان محکم برای دولت فراهم کنیم که دشمنان انقلاب اسلامی بالاخص آمریکا مأیوس شود.

عضو کمیسیون بهداشت با بیان اینکه هزاران جوان بیکار ایرانی الان منتظر نتیجه این جلسات هستند اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم با توجه به شعار رئیس جمهور منتخب بتوانیم با تدبیر مردم را امیدوار کنیم.

کائیدی ادامه داد: نعمت زاده بعد از سی و چند سال که از وزارتش می گذرد بار دیگر به خانه صنعت معدن و تجارت بازگشته است، نعمت زاده شخصی است که نسبت به این انقلاب خدمات زیادی انجام داده است ولی در دنیا افرادی مانند او باید در اتاق فکر بنشینند.

این نماینده ادامه داد: وزارت صنعت، معدن و تجارت آزمایشگاه نیست که آنجا بنشینید و کار آزمایشگاهی انجام دهید بلکه این وزارت خانه نیاز به کار اجرایی دارد و مهندس نعمت‌زاده همانطور که خود اذعان دارند باید سر همه پروژه‌ها برود ولی آیا این توان برای وی وجود دارد؟

عضو کمیسیون بهداشت و درمان با بیان اینکه نعمت‌زاده انسان پاکدستی است و باید در رأس مشاورین این وزارتخانه قرار گیرد گفت: وزراتخانه مربوطه سه وزارتخانه است و وزارت سال‌های دوران تصدی وی نیست بالاخص در مقطع کنونی که این حوزه مورد هجوم تحریم‌هاست.

کائیدی با بیان اینکه احترام خاصی برای نعمت‌زاده قائل هستم اظهار داشت: ولی وی از نظر جسمی در دهه 70 عمر خود است و گمان نمی کنم این توان را داشته باشد.

این نماینده خطاب به وزیر پیشنهادی خاطرنشان كرد: با مسئله خودرو می‌خواهید چه کنید؟ شما هیچ برنامه‌ای برای رفع مشکل خودرو ارائه نداده‌اید، خودرو دیگر کالایی لوکس شده و دسترسی مردم به آن آرزوست.

انتهای پیام/
برچسب ها: کائیدی ، خودرو ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار