مديرعامل سازمان جمع آوري و فروش اموال تمليكي از فروش بيش از 110 درصدي با فروش 646 ميليارد و 114 ميليون ريال اموال منقول و غير منقول در چهار ماهه نخست سال جاري خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از سازمان جمع آوري و فروش اموال تمليكي، اردشير محمدي با اعلام اين خبر افزود: در چهار ماهه نخست سال جاري 96 ميليارد و 303 ميليون ريال اموال غيرمنقول و 549 ميليارد و 811 ميليون ريال اموال منقول توسط اين سازمان در سطح كشور بفروش رسيده است كه در مجموع به نسبت مدت مشابه سال گذشته 111 درصد رشد را نشان مي دهد.
 
رئيس هيات مديره سازمان اموال تمليكي در ادامه افزود: در فروش اموال منقول 102 درصد و اموال غير منقول 178 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته ايم.
 
وي در پايان افزود: امسال سالي است كه سازمان اموال تمليكي وارد عرصه هاي جديد مسئوليتي مي شود تا اثرگذاري خود را در اقتصاد كشور افزايش دهد و اين مهم با نوين سازي امكانات و استقرار سيستم هاي جديد مديريتي و اصلاح ساختاري كه صورت پذيرفته شتاب بالاتري را خواهد داشت و با عنايت به تمهيدات پيش بيني شده انتظار داريم در انجام ماموريت ها و رسالت هاي سازمان شاهد جهش بزرگي باشيم و خاطرنشان كرد: برگزاري اولين مزايده سراسري الكترونيكي در كشور توسط اين سازمان نويد بخش اقدامات برجسته آتي در توسعه خدمات الكترونيكي اين سازمان خواهد بود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: فروش ، اموال ، منقول ، غیر منقول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار