مدیر تیم های ملی اسکی گفت: درحال مذاکره با سرمربیان خارجی هستیم که تا قبل از فصل اسکی بتوانیم آن ها را جذب تیم های ملی کنیم.

موسی ساوه شمشکی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: اردوی بدن سازی تیم ملی اسکی از اول شهریور زیر نظر بهرامی به مدت یک و نیم ماه برگزار می شود تا اسکی بازان قبل از آغاز اردوهای برون مرزی به آمادگی بدنی نسبی دست پیدا کنند.

مدير تيم هاي ملي اسکي افزود: از 15 مهر نیز اعزام اسکی بازان به اردوهای برون مرزی آغاز می شود که اسکی بازان آلپاین به اتریش و اسکی بازان تیم صحرا نوردی به ایتالیا خواهند رفت.

وی تصریح کرد: اردوی خارجی اسکی بازان ما یک ماه است که در صدد هستیم تا با کمک اسپانسر ها این مدت زمان را به 50 روز برسانیم.

شمشکي ادامه داد: هم چنین در جلسه کمیته راهبردی مقرر شد تا در تاریخ های 30 آذر و اول دی  مسابقات مار پیچ بزرگ در دیزین یا دربند سر برگزار شود. هم چنین در روزهای سوم و چهارم دی 2 مسابقه مارپیچ کوچک در 15 دی 2 مسابقه مارپیچ بزرگ دیزین یا دربندسر، در 17 یا 18 دي 4 مسابقه مارپیچ کوچک و بزرگ در همین پیست ها برگزار می شود.

وی تأکید داشت: پس از برگزاری این مسابقات کمیته ملی المپیک با رده بندی و امتیازدهی 2 نفر را برای مسابقات انتخاب خواهد کرد.

مدير تيم هاي ملي اسکي عنوان داشت: هم چنین با توجه به حساسیت سال المپیک در نظر داریم تا برای تیم های ملی اسکی سر مربی خارجی جذب کنیم.

شمشکی بیان کرد: تلاش ما بر این است که تا قبل از فصل اسکی سرمربی را جذب کنیم که البته مذاکرات خود را با چند کشور انجام داده ایم و منتظر پاسخ آنها هستیم.

وی ادامه داد: در اردوی خارجی بانوان را نیز با تیم خواهیم فرستاد تا آنها نیز به سطح آمادگی مطلوب خود دست پیدا کنند.

مدیر تیم های ملی افزود: خوشبختانه تیم های ملی ما در سطح آمادگی خوبی قرار دارند و امیدواریم با برنامه ریزی هایی که انجام میدهیم شاهد درخشش اسکی بازانمان در ادامه مسابقات باشیم و اردوهای برون مرزی نیز مزایای زیادی برای این ورزشگاه داشته باشد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار