کاتب در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

پخش زنده جلسات راي اعتماد به کابينه نشانه حاکم بودن عقلانیت در نظام جمهوری اسلامی ایران است

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: پخش سخنان موافقان و مخالفان وزرای پیشنهادی و همچنین صحبت‌های خود وزرا در صحن علنی مجلس از سوی رسانه ملی نشانه حاکم بودن عقلانیت در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

"غلامرضا کاتب" نماینده گرمسار در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به پخش مذاکرات مجلس از رسانه ملی، اظهار داشت: پخش سخنان موافقان و مخالفان وزرای پیشنهادی و همچنین صحبت‌های خود وزرا در صحن علنی مجلس از سوی رسانه ملی نشانه حاکم بودن عقلانیت در نظام جمهوری اسلامی ایران است.
 
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه ادامه داد:‌ برگزاری این جلسات از حساسیت ویژه‌ای برخوردار بود چرا که در این جلسات باید وزرای کابینه دولت یازدهم برای رقم زدن سرنوشت مردم انتخاب شوند.   
 
وی تصریح کرد:‌ پخش جلسات این چنینی از سوی رسانه ملی موجب می‌شود که مردم کشورمان به منابع داخلی اخبار اعتماد بیشتری پیدا کنند و آنها را مرجع آگاهی‌گیری خود قرار دهند.   
 
کاتب در پايان خاطر نشان کرد: نمایندگان مجلس برای شرکت در جلساتی که به صورت زنده از صدا و سیما پخش می‌شود باید به شأن خود در مجلس شورای اسلامی توجه بیشتری داشته باشند تا زمینه سوءاستفاده دشمنان را بوجود نیاورند.
  
انتهای پیام/   
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار