مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان اصلی ترین نواقص موجود در پرونده ارسالی فولاد به کنفدراسیون فوتبال آسیا را نقص در امکانات استادیوم معرفی شده از سوی این باشگاه به AFC عنوان کرد.

 به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، سیف اله دهکردی پس از حضور در نشست فدراسیون فوتبال به منظور بازدید نمایندگان AFC از امکانات باشگاه های کشور، اظهار داشت: در این نشست که با حضور تنی چند از مدیران تیم های لیگ برتری و همچنین مدیران کل اداره ورزش و جوانان و روسای هیات فوتبال برخی استانها برگزار شد، بنده نیز آخرین اقدامات انجام شده از سوی باشگاه فولاد خوزستان و همچنین تصمیم های اتخاذ شده برای تجهیز و رفع نواقص استادیوم غدیر اهواز را تشریح کردم.
 
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، تصريح کرد: قسمتی از الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور باشگاه فولاد خوزستان در رقابت های جام باشگاه های آسیا داشتن استاندارد هایی است که از جمله آن می توان به دارا بودن اسکوربورد و داشتن شرایط استاندارد تجهیزات روشنایی زمین با قدرت 1200 لوکس اشاره کرد. 

دهکردی در ادامه افزود: با مرور استاندارد های مورد نیاز و طبق اصول AFC، لیست نواقص و نیازهای استادیوم غدیر اهواز تهیه شده است و با تصمیم آقایان گرشاسبی و عامری گلستان مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان و رئیس هیات فوتبال استان،هزینه ها بین دو باشگاه لیگ برتری فولاد خوزستان و استقلال صنعتی خوزستان تقسیم شد تا مراحل تجهیز انجام شود، در راستای این تصمیم و همچنین با توجه به زمان بازدید بازرسان AFC از این استادیوم، مراحل مذاکره و خرید اقلام لازم و از جمله اسکوربورد در حال پیگیری می باشد و امیدوارم با تسریع در کارها و با مساعدت مسئولان استان در زمان مقرر امر تجهیز این ورزشگاه به پایان برسد.
  
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با اشاره به زمان بازدید بازرسان afc گفت: این هیات طبق برنامه در ده روز پایانی شهریور ماه به اهواز خواهند آمد، امروز نیز با توجه به اهمیت کار جلسه ای در هیات فوتبال استان با حضور مدیر کل اداره ورزش و جوانان و همچنین رئیس هیات فوتبال استان خواهیم داشت تا برای تسریع امور هماهنگی های لازم را انجام دهیم.

سیف اله دهکردی در ادامه، به صدرنشینی فولاد در لیگ برتر نیز اشاره کرد و بيان داشت: این جایگاه شایسته فوتبال خوزستان است چرا که بازیکنان و کادر فنی فولاد دارای شایستگی های لازم هستند و اگر مصدومیت چند بازیکن تیم رفع و مجموع بازیکنان به آمادگی و هماهنگی لازم دست یابند، نتایج و امتیازهای بهتری را هم می توان از این تیم انتظار داشت. البته لازم مي‌دانم اين مطلب را هم اضافه کنم در قیاس با هفته های ابتدایی فصل گذشته رقابتها، عملکرد تیم بهتر است و اگر این امتیازهای ابتدایی را در لیگ دوازدهم داشتیم می توانستیم با اختلاف خوبی جام قهرمانی را از آن خود کنیم.
 
 
وي در ادامه افزود: بنده معتقدم این تیم کماکان تا مرز آمادگی نزدیک به 50 درصد کار دارد و هماهنگی بازیکنان تازه واردی چون جعفری، بدرلو، چاوز، کاستا،محمد رضایی و حاتمی باید با دیگر بازیکنان تیم افزایش یابد، مطمئنا هواداران و فوتبالدوستان در آن زمان فولاد واقعی را خواهند دید و این تیم جوان را تحسین می کنند.

مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان در انتها با اشاره به اهمیت حضور هواداران فوتبال در استادیوم ها، خاطر نشان کرد: زیبایی فوتبال تنها با حضور هواداران تکمیل می شود، بنده از هواداران و همه آنهایی که عاشق و دوستدار فوتبال هستند انتظار دارم با حضور خود در استادیوم باعث دلگرمی بازیکنان و کادر فنی فولاد شوند،قطعا آمدن تیم های استان خوزستان به رده های بالای جدول و کسب نتیجه برابر حریفان باعث شادمانی و بالا رفتن روحیه افراد این استان می شود.
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار