احزاب و گروه‌های سیاسی و اجتماعی عضو اتحاد نیروهای اصلاح‌طلب، طی دومین نشست خود در "دوشنبه" اصول انتخاباتی این اتحاد را تدوین کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،  در نشست گروه‌هاي سياسي و اجتماعي عضو اتحاد نيروهاي  اصلاح‌طلب "تاجيکستان" که در دفتر مرکزی این حزب برگزار شد،  اعضاء در خصوص پیشنهاد نامزد واحد این اتحاد، برای انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور به توافق رسيدند. البته نام مورد توافق "نامزد واحد این اتحاد" برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری "تاجیکستان"، در نشست آینده این اتحاد در اواخر ماه اوت اعلام خواهد شد.
 در این نشست، درباره بند مربوط به اقتصاد در اصول انتخاباتی اتحاد نیروهای اصلاح‌طلب و به ویژه حل بحران کمبود برق در "تاجیکستان" بحث‌های زیادی انجام گرفت، چرا که در این سند، به عنوان برنامه انتحاباتی اتحاد یادشده گفته شده است که طی دو سال آینده، دو توربین نیروگاه در دست ساخت برق آبی "راغون" به بهره‌برداری خواهد رسید. با این حال تدوین‌کنندگان این برنامه تاکید کرده‌اند که در این مورد، در "تاجیکستان"، امکانات و شرایط لازم فراهم است و زمینه توافق با کشورهای همسایه که مخالف ادامه ساخت این نیروگاه هستند، وجود دارد.
بر اساس توافق سران و مسئولین احزاب و گروه‌های سیاسی عضو اتحاد نیروهای اصلاح‌طلب، نشست آینده گروه روز 17 اوت برگزار می‌شود که در آن، نام نامزد واحد این تشکل برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری "تاجیکستان" اعلام خواهد شد.انتهاي پيام/

منبع: ايران تاجيک راديو
برچسب ها: گزارش ، باشگاه ، خبرنگاران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار