رئيس اداره ايمني ، ترافيك و حريم راه اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران از نصب و راه اندازي سيستم هاي تهويه و سامانه هاي هوشمند در تونل تكاور در سطح محور ارتباطي هراز با صرف اعتباري بيش از بر 10 ميليارد ريال خبرداد.

 به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران،  اسماعيل فولادي با بيان اين مطلب گفت: هم اكنون عمده تلاش هاي اين اداره كل صرف نگهداري و حراست از شبكه راهها ، تأمين ايمني عبور و مرور به منظور حفظ و بهره برداري بهينه از سرمايه گذاريهاي انجام شده در اين بخش مي شود.

وي در ادامه تصريح كرد: از اين رو اين اداره كل به منظور تامين ايمني كاربران جاده اي ، نصب و راه اندازي سيستم هاي تهويه و سامانه هاي هوشمند تونل تكاور را در سطح محور ارتباطي هراز به طول يك كيلومتر با صرف اعتباري افزون بر 10 ميليارد ريال به اجرا در آورد.

 فولادي ضمن اعلام اين مطلب كه در حال حاضر اقدامات وسيعي در خصوص ايجاد روشنايي تونلها و نگهداري از آنها در دستور كار اين اداره كل قرار دارد عنوان كرد: به غير از تونل تكاور ، تونل وانا نيز پيش تر مجهز به سيستم هاي تهويه و سامانه هاي هوشمند شد.

رئيس اداره ايمني ، ترافيك و حريم راه هاي راه و شهرسازي مازندران در خصوص اهداف عمليات راهداري اظهار داشت: امري كه امروزه در فرهنگ سازماني ،عمليات راهداري نام گرفته است ، انجام هرگونه عمليات اجرائي و كنترل ترافيك بر روي راههاي موجود ضمن حفظ ايمني استفاده كنندگان از راه ، جريان روان و ايمن ترافيك را به همراه دارد . لذا برنامه ريزي مناسب و هماهنگ فعاليت ها بمنظور تأمين ايمني لازم و كاهش تراكم ترافيك و نيز جلوگيري ازتأخير در سفر و ناراحتي استفاده كنندگان از راه حائز اهميت است.

گفتني است تونل تكاور به همراه تونل وانا جزء بزرگترين تونلهاي موجود در سطح محور ارتباطي هراز است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار