مدیرکل میراث فرهنگی، ‌صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: 37 منطقه‌ی نمونه‌ی گردشگری و 30 روستای هدف گردشگری میزبان خیل عظیم گردشگران و مسافران هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / یحیی نقی‌زاده گفت: با آغاز دور دوم سفرها شاهد ورود مسافران بی‌شمار به شهرهای مختلف استان اردبیل به ویژه اردبیل، سرعین، نیر و مشگین‌شهر هستیم که تمهیدات لازم در این شهرها برای استقبال و پذیرایی از میهمانان و مسافران تدارک دیده شده است.

وی تصریح کرد: بیش از 20 هزار تخت اقامتی در سطح استان در قالب 200 مرکز اقامتی اعم از هتل، هتل آپارتمان، میهمانسرا و خانه‌های استیجاری ساماندهی شده است تا پذیرای هزاران گردشگری باشد که روزانه به شهرها و نقاط دیدنی استان وارد می‌شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی، ‌صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل خاطر نشان کرد: ‌ما حتی در دو روز گذشته از ظرفیت مساجد، مکان‌های عمومی، خانه‌های معلم، مدارس و برخی کمپینگ‌های اقامتی موقت استفاده کردیم تا مسافران و گردشگران تابستانی که پس از یک ماه روزه‌داری به اردبیل سفر کرده بودند از این ظرفیت بتوانند استفاده کنند.

نقی‌زاده ادامه داد: انتظار می‌رود موج دوم سفرها تا پایان شهریورماه و آغاز سال تحصیلی ادامه یابد و با همین هدف ما از هتل‌داران و صاحبان مراکز پذیرایی و اقامتی موقت خواسته‌ایم تا بهترین و بیشترین خدمات را در اختیار علاقه‌مندان، میهمانان و مسافران قرار دهند./ع

 

برچسب ها: اردبیل ، مناطق ، نمونه ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.