مسابقات چهار وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان در شهر صوفیه بلغارستان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در روز دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان در چهار وزن دوم از صبح امروز (23 مردادماه ) که در شهر صوفیه بلغارستان دنبال می شود نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

بر این اساس در وزن 55 كيلوگرم مصطفي بهزادي مقدم پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتيجه روبن مارويچ از ايتاليا را با نتيجه 7 – صفر شكست داد وي در دور بعد اوتا شينيبو از ژاپن را با نتيجه 8- 2 شكست داد تا براي حضور در ديدار پاياني به مصاف شريف كليچ از تركيه برود.

در وزن 66 كيلوگرم رامين طاهري در دور نخست ماتئوس موربيتزر از چك را با نتيجه 3 بر 1 مغلوب كرد وي در دور دوم امره باشار از تركيه را با نتيجه 4- 2 شكست داد. طاهري در دور بعد ميهايل باردو از مولداوي را 8 – 1 شكست داد. طاهري براي حضور در ديدار فينال به مصاف شماگي بولكوادزه از گرجستان مي‌رود.

در وزن 84 كيلوگرم يوسف قادريان در دور نخست با نتيجه 5 بر 3 از سد رشيد آبيكانوف از قرقيزستان گذشت وي در دور دوم با نتيجه 7 - 1 تيمور حامي كوجيف از مقدونيه را شكست داد قادريان در دور سوم با نتيجه 3 - 2 اورخان نوريف از آذربايجان را شكست داد. حريف وي در ديدار نيمه نهايي با دوگان گوكتاس از تركيه مبارزه مي‌كند.

در وزن 120 كيلوگرم بهنام شجعي پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتيجه 8- صفر بولات بك جانوف از قزاقستان را شكست داد وي در مرحله بعد مقابل عباس عبداله يف از آذربايجان با نتيجه 8- 6 شكست خورد و بايد منتظر ديدار بعدي اين كشتي گير باشد تا در صورت حضور وي در ديدار فينال، شجعي شانس حضور در گروه بازنده‌ها را داشته باشد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار