مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم گفت: قشر جانباز و معلول در صورت وجود امکانات و شرایط مناسب، از استعداد بالایی برای موفقیت در ورزش قهرمانی برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، علی خوشرفتاراظهار کرد: سرمایه‌گذاری در ورزش نه تنها زمینه ساز پرورش استعدادهای قهرمانی می‌شود بلکه اثرات توان‌بخشی و صرفه جویی بسیاری در امر بهداشت و درمان دارد، همچنین آسیب‌های اجتماعی را کاهش داده و فرد آسیب دیده را از انزوا دور می‌کند.

وی ابراز داشت: با سرمایه‌گذاری در بخش ورزش جانبازان و معلولین بسیاری از مشکلات بهداشتی درمانی و آسیب‌های اجتماعی کاهش یافته و سلامت جسمی و روانی جامعه افزایش می‌یابد، ضمن اینکه امکان بروز استعدادهای ورزش قهرمانی را نیز ممکن می‌کند.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم عنوان کرد: قشر جانباز و معلول دارای توانمندی و قابلیت‌های بسیاری در ورزش هستند و به ازای هر قدمی که برای خدمت به آنها برداشته شود کار شگفت‌انگیزی رخ داده شده و بی‌تردید اثرات مفید و موثر آن را می‌توان با درخشش ورزشکاران عزیز جانباز و معلول در عرصه‌های مختلف برداشت کرد.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم اظهار داشت: تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم با وجود کادر مجرب، از همه عزیزان جانباز و معلول به ویژه جوانانی که توانایی فعالیت ورزشی در رشته بسکتبال با ویلچر را دارند دعوت به‌عمل می‌آورد تا با حضور در سالن شهید رضاییان قم از تمرینات این تیم بازدید به عمل آوردند و در صورت امکان جذب این رشته ورزشی جذاب و پر تحرک شوند./ب

برچسب ها: قم ، سرمایه ، گذاری ، ورزش ، معلول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.