دبیر جشنواره شکوفا شهرداری تهران از معرفی دستاورد های کانون های هفت گانه شکوفا در سومین دوره برگزاری جشنواره و نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای در مصلی تهران خبر داد.

مسعود سیرتی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر با اشاره به دومین حضور معاونت اجتماعی شهرداری تهران از سومین دوره برگزاری نمایشگاه و جشنواره بازی های رایانه ای اظهار داشت: این مرکز با معرفی دستاورد های کانون های هفت گانه شکوفا از 22 تا 26 مرداد ماه در ین نمایشگاه حضور خواهد داشت.

وی بازی های رایانه ای، رسانه دیجیتال، موبایل طراحان گرافیک، رباتیک، توسعه مهارت های رایانه ای و وبلاگ نویسی را از اهم فعالیت های کانون های هفت گانه شکوفای مستقر در نمایشگاه دانست و افزود: این کانون ها در قالب خانه هایIT محلات شهر تهران و مجموعه شهر شکوفا ، شهروند کارآمد و نیز فناوری اطلاعات دستاوردهایی را که هر یک از شهروندان تهران در محلات خود بر اساس شاخص های اعلام شده تولید نموده اند را در معرض دیده بازدید کنندگان در ای نمایشگاه قرار خواهند داد.

دبیر جشنواره شکوفا افزود: در حوزه بازی های رایانه ای سرویس اینترنتی بازی آنلاین به آدرس Game.myTehran.ir با هدف استفاده رایگان شهروندان از این بازی ها و نیز حمایت از تولید کنندگان بازی های ایرانی در کل حوزه های شهری و مرتبط با آن معرفی می شود.

سیرتی با تاکید بر حضور تخصصی هفت گانه شکوفا در این نمایشگاه تصریح کرد: هر یک از کانون ها به معرفی دستاورد ها و تولیدات ساخته شده توسط شهروندان عضو در کانون های مستقر در محلات 374 گانه شهر تهران خواهند پرداخت.

وی هدف از حضور معاونت اجتماعی و فرهنگی شهر تهران را در این نمایشگاه ایجاد شهر و شهروند الکترونیک، مشارکت اجتماعی، ارائه شاخص های استاندارد به کمک دبیران علمی- تخصصی و در نهایت استعداد یابی و استفاده از ظرفیت بالقوه شهروندان در 374 محله شهر تهران و به نوعی به کار گیری ظرفیت های محلی در بحث تولید بازی های رایانه دانست و گفت: امیدواریم که از این استعداد کشف شده حمایت و در امر تولید و صنعت از آن استفاده شود.

دبیر جشنواره شکوفا خاطر نشان کرد: امسال معاون اجتماعی شهرداری تهران علاوه بر استعداد یابی، شاخص تولید را نیز با همکاری بنیاد بازی های رایانه ای در دستور کار خود قرار خواهد داد./



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.