معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد:به زودی خط 3 مترو به طول 12 کیلومتر افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، از اولین جلسه ستاد استقبال از مهر سال 92 که صبح امروز در سالن کنفرانس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار شد، سید جعفر تشکری هاشمی گفت: با توجه به کوتاه شدن روزها اصلاح ساعت کاری مراکز دولتی ، مراکز آموزشی و بازار بزرگ تهران بایستی در نظر گرفته شود و از مسئولان وزارت کشور و همین طور دولت می خواهیم تا در خصوص زمان بندی مناسب شروع کار اقدامات لازم را انجام دهند تا زمان اوج ترافیک پایین بیاید و خدمات رسانی در حوزه حمل و نقل عمومی افزایش پیدا کند.

وی در خصوص افتتاح خط 3 مترو در پایتخت اظهار داشت: چندین کیلومتر از این خط آماده و مورد بهره برداری قرار گرفته و بقیه آن که حدود 12 کیلومتر است تا شروع سال تحصیلی جدید افتتاح خواهد شد.

تشکری هاشمی اضافه کرد: از وزارت نیرو می خواهیم تا نسبت به برق رسانی به مناطق کم نور اقدامات لازم را انجام دهد، بسیاری از حوادثی که در مناطق کم نور و بی نور پایتخت اتفاق می افتد جلوگیری شود.

وی به آموزش رانندگان سرویس های مدارس اشاره کرد و اذعان داشت: آموزش رانندگان را به صورت جدی در دستور کار داریم تا با آموزش های لازم و نحوه ی ارتباط گفتاری و رفتاری و ... رانندگان از نوع سازنده باشد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص نقشه های GISS خاطر نشان کرد: نقشه های GISS را در اختیار مسئولان ستاد استقبال از مهر اعم از نیروی انتظامی ، راهنمایی و رانندگی، آتش نشانی، اورژانس ، امداد خودرو و ... قرار بدهیم تا اکیپ های مربوطه در محل های پرخطر مستقر شوند و مشکلات احتمالی پیش آمده را مرتفع سازند./ل

برچسب ها: افتتاح ، مترو ، پایتخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار