رئیس آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: در سال جاری 18 هزار تاکسی، اتوبوس و مینی بوس نسبت به جا به جایی دانش آموزان فعالیت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، از اولین جلسه ستاد استقبال از مهر سال 92 که صبح امروز در سالن کنفرانس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار شد، یزدی خواه اظهار داشت: در طول چند سال اخیر سازمان حمل و نقل دانش آموزان با گسترش چشمگیری مواجهه بوده است به گونه ای که در سال های اولیه سازمان حمل و نقل دانش آموزان در حوزه حمل و نقل عمومی کمتر از 10 هزار دستگاه بوده است.

وی با تاکید بر این که با نظم، انضباط، کنترل، تشویق  و نظارت باعث شد تا استقبال خانواده ها از سرویس مدرسه عمومی افزایش پیدا کند.

وی یادآور شد: 18 هزار تاکسی، اتوبوس و مینی بوس در سال جاری دانش آموزان را جا به جا خواهند کرد.

یزدی خواه با اشاره به این که محیط سرویس مدرسه ، محیط تعلیم و تربیت هم هست بنابراین احتمال ساماندهی مطلوب سرویس های مدارس قابل تشکر است افزود: دانش آموزان گران بها ترین سرمایه اجتماعی ما هستند و مردان فردا را امروز در سرویس های مدارس می بینیم.

وی در خصوص ساعت کاری سرویس مدارس افزود: شروع کار مدارس از ساعت 7 و 20 دقیقه صبح است و سرویس مدارس باید قبل از این ساعت به مدرسه برسد.

رئیس آموزش و پرورش شهر تهران، خواستار فعالیت گسترده بانوان راننده در سرویس مدارس شد و اذعان داشت: با بازگشایی سال تحصیلی جدید 9 درصد از دانش آموزان سراسر کشور در سطح پایتخت به مدارس می روند.

وی خاطر نشان کرد: 4500 مدرسه پذیرای 1 میلیون و 200 هزار دانش آموز تهرانی است./


برچسب ها: سرویس ، مدارس ، تاکسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار