دو نمایشگاه صنعت آب و برق و سوغات و هدایا در نمایشگاه بین‌المللی اردبیل گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی اردبیل اظهار داشت: زمان برگزاری این نمایشگاه تا 25 مرداد ماه است و علاقمندان می‌توانند از ساعت 16 عصر تا 22 از این نمایشگاه که در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی اردبیل برپا شده، بازدید کنند.

علی شرافت با یادآوری اینکه نمایشگاه صنعت آب، برق و فاضلاب با حضور فعالان این عرصه و نمایش توانمندی‌های جدید و آخرین دستاوردها برگزار شده است، تصریح کرد: در این نمایشگاه از 10 استان کشور جدیدترین دستاوردها و فناوری‌ها در حوزه آب، برق و فاضلاب به نمایش گذاشته شده است.

وی گفت:‌ در کنار این نمایشگاه سعی کردیم نمایشگاه سوغات و هدایا را نیز برپا کنیم که در این نمایشگاه بیش از 10 استان کشور حضور پیدا کرده و جدیدترین دستاوردهای خود را به ویژه سوغات و هدایاهای استان را به نمایش گذاشتند.

شرافت افزود: در این نمایشگاه علاوه بر سوغات و هدایا برخی از صنایع دستی مشهور استان‌ها نیز در 20 غرفه به نمایش گذاشته شده است که این خود فرصتی برای گردشگران و مسافران فراهم می‌آورد تا بتوان از این ظرفیت استفاده کرد.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی اردبیل همچنین یادآور شد: شرکت‌کنندگان شامل 45 واحد تولیدی از استان‌های آذربایجان‌شرقی، غربی، تهران، البرز، گیلان، اصفهان، خراسان رضوی، کردستان، اردبیل و مازندران توانمندی خود را در صنعت آب و برق به نمایش گذاشتند./ع

برچسب ها: اردبیل ، گشایش ، نمایشگاه ، صنعت ، آب ، و ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.