مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از اجرای طرح‌های فرهنگی در مدارس سمپاد و حمایت و پشتیبانی از دانش‌آموزان با هدف نخبه‌پروری و کشف استعدادهای درخشان در این استان خبر داد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، حجت‌الاسلام محمود مرویان‌حسینی گفت: نخبه‌پروری در میان دانش‌آموزان سمپاد از جمله راهبردهای موثر فرهنگی در سازمان تبلیغات اسلامی است.
وی افزود: در سه‌سال گذشته بخش درخورتوجهی از فعالیت‌ها و امتیازات فرهنگی این اداره کل به همکاری‌های بین بخشی با آموزش و پرورش و توجه به نسل نوجوان و جوان اختصاص داشته است.
وی افزود: در سپهر این طرح‌های فرهنگی، بر حمایت و پشتیبانی فرهنگی از دانش‌آموزان مدارس سمپاد با هدف نخبه‌پروری تاکید بوده است.
وی با اشاره به برگزاری جشنواره فعالان فضای مجازی با هدف جریان‌سازی رسانه‌ای افزود: ایجاد رقابت بین وبلاگ‌نویسان فعال و پاسخ به شبهات دانش‌آموزان تیزهوش به‌صورت آنلاین و تجلیل از فعالان این عرصه از جمله فعالیت‌های فرهنگی انجام‌شده است.
حجت‌الاسلام مرویان‌حسینی برگزاری تشکیل کارگاه‌های نقد نحله‌های انحرافی با حضور معاونان پرورشی و امامان جماعت و مشاوران مدارس سمپاد را از دیگر فعالیت‌ها برشمردب/.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.