سخنگوي دستگاه ديپلماسي گفت: پخش زنده مراسم بررسی وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور در مجلس نشان‌دهنده بلوغ سياسي جامعه مبنی بر آمادگي شنيدن نظرات مختلف و پذيرش آن در يک محيط آرام و با صبر و شکيبايي است.

"سيدعباس عراقچي" سخنگوي دستگاه ديپلماسي کشورمان در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران در مورد پخش زنده مراسم راي اعتماد به وزراي پيشنهادي "حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحاني" گفت: بنده از صدا و سيما به خاطر اين ابتکار تشکر مي‌کنم.

وي ادامه داد: پخش زنده مراسم بررسی وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور در مجلس نشان‌دهنده بلوغ سياسي جامعه مبنی بر آمادگي شنيدن نظرات مختلف و پذيرش آن در يک محيط آرام و با صبر و شکيبايي است.

عراقچي تصريح کرد: همانطور که انتخابات گذشته نشان داد واقعا طرز تفکر و بلوغ سياسي جامعه درحد زيادي پيشرفت کرده و اين پخش زنده نيز دليل ديگري براي اين مهم است.

سخنگوي دستگاه ديپلماسي بيان کرد: من شخصا با پخش زنده تمام مذاکرات مجلس از سیما موافقم چراکه نمايندگان مجلس شوراي اسلامي وکلاي مردم هستند و ملت شريف ما حق دارند که جريان کامل مجلس را ببينند و بايد اشاره کنم که پخش صحن علني از راديو نيز کار بسيار خوبي است، اما پخش از طريق سيما جاذبه ديگري دارد.

وي ادامه داد: من در اين دو روز پخش زنده مراسم راي اعتماد را تا آنجا که فرصت داشتم مشاهده و دنبال کردم، خصوصا مباحث مربوط به وزارت خارجه و آقای ظریف را به صورت کامل رصد کردم.

انتهای پیام/




برچسب ها: عراقچی ، مراسم ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار