نماينده مجلس شوراي اسلامي گفت: سوابق اجرايي و برنامه‌ها و اهداف وزير پيشنهادي وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعي نشان از اطمينان از وي براي حضور در چنين وزارتخانه‌اي است.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، منصور آرامي نماينده مردم بندرعباس، قشم و بوموسي در سومين روز از صحن علني مجلس براي تائيد وزراي پيشنهادي کابينه يازدهم اظهار داشت: بنده در دفاع از کسي که جان و آبروي خود را براي سربلندي ايران  اسلامي نهاده به ايراد سخنراني مي‌پردازم.

وي افزود: وزراتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعي متشکل از سه وزارتخانه است که نيازمند برنامه‌ها و اهداف گسترده‌اي است و هر وزيري که قرار است مسئوليت چنين وزارتخانه اي را برعهده گيرد نيازمند تخصص‌هاي زيادي است.

آرامي ادامه داد مديريت نيازمند توانايي مديريت استراتژيک و آگاهي و تسلط بر اين نوع از مديريت است که با توجه به روحيه همگرايي، مشورت و همفکري که در شخصيت آقاي ربيعي به وضوح ديده مي‌شود مي‌توان به فعاليت‌ها و تحول در چنين وزارتخانه از در صورت تصدي آقاي ربيعي براي اين سمت اميدوار بود.

نماينده موافق وزير پيشنهادي وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي با اشاره به تخصص‌هاي ربيعي گفت: فعاليت‌هاي علمي، پژوهشي، معاونت وزارتخانه، مشاور اجتماعي رئيس جمهور و مسئوليت کميته تبليغاتي وي در گذشته نشان  از توانمندي و شايستگي وي براي تصدي اين وزارتخانه دارد.

نماينده مردم بندرعباس بيان داشت: گردش مالي فراوان سازمان تامين اجتماعي و شرکت‌ها  و صندوق‌هاي وابسته به آن و همچنين امکان فساد در چنين سيستمي از جمله دغدغه‌هايي است که در اين وزارتخانه به چشم مي‌خورد لذا با توجه به سوابق اجرايي و پژوهشي اقاي ربيعي در زمينه مبارزه با فساد اداري و همچنين ارائه نظريه و انتشار کتب مختلف در اين باب صلاحيت وي را دو چندان مي‌کند.

وي اضافه کرد: عضويت در هيات مديره صنعتي، شوراي عالي کار و همچنين تجربه مديريت کارگري نشان دهنده ماهيت روحيه کار و کارگري وي و همچين آشنايي کلي با فضاي کار از ديگر سوابق آقاي ربيعي در بعد اجرايي است.

آرامي بيان داشت: تسلط آقاي ربيعي در حوزه‌هاي اجتماعي با  توجه به  انجام پژوهش‌ها و مطالعات وي نشان از فهم درست از اسيب‌هاي اجتماعي، حمايت از اقشار آسيب پذير، گرايش به فقرزدايي، باور داشتن به انديشه تعاون، داشتن فهم راهبردي و همچنين درک روشن از توسعه و امنيت دارد.

وي افزود: در اعتدال، پاک دستي، جديت در کار، وجدان ديني و اجتماعي و پايبندي به ولايت فقيه از سوي آقاي ربيعي هيچ گونه ترديدي نيست.

نماينده مردم بندرعباس با اشاره به مخالفت‌هاي گروهک‌هاي سياسي خارجي براي تصدي آقاي ربيعي براي وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعي گفت: گروهک‌هاي سياسي مخالف و عده معدودي از افراطيون داخلي در فضاي مجازي اقدام به تخريب اين چهره کردند اما بايد گفت: فعاليت و حضور وي در دوران دفاع مقدس و عمليات مرصاد دليل اصلي چنين هجمه‌هايي است چرا که ربيعي به عنوان يک خادم امتحان خود را در سخت ترين بحران هاي انقلاب پس داده است.

آرامي در پايان خاطرنشان کرد: سوابق اجرايي و برنامه‌ها و اهداف وزير پيشنهادي وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعي نشان از اطمينان از وي براي حضور در چنين وزارتخانه‌اي است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: آرامی ، تعاون ، وزارتخانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار