قلعه نویی گفت: از اول هم دوست داشتم مربی شوم، دوست نداشتم دکتر یا خلبان شوم چون می‌دانستم نمی‌شود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران قلعه نویی در برابر دوربین برنامه ویتامین ث گفت: من با صداقت کار میکنم و جایی فعالیت می کنم که این فاکتور وجود داشته باشد.

وی افزود: به نظر من بازیکنی که 1000 تومان می گیرد ولی دلش با تیم است خیلی موفق تر از کسی است که قرارداد میلیاردی دارد ولی دل نمی دهد. بازیکنی که یک میلیارد در سال می گیرد یعنی روزی 3 میلیون تومان و باید کارایی لازم را داشته باشد. باید کارایی‌اش برای جامعه 15 میلیون تومان باشد. روزی هشت ساعت در مورد مسائل فنی وقت می‌گذاریم، عاشق بودن هم خیلی مهم است.

خوشحالم که اکنون بالاترین مدرک حرفه‌ای مربیگری را دارم. مدرکی که من دارم تعداد کمی مربی در ایران دارند. 25 جام قهرمانی آورده‌ام اما باز هم به من می‌گویند سنتی هستی.

وی در مورد مربیگری در پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس را دوست دارم، پرسپولیس تیم بزرگی است.شاید یک استقلالی من را دوست داشته باشد و آهش من را بگیرد. پس به پرسپولیس نمی‌روم. من سرباز استقلال هستم.

قلعه نویی گفت: از اول هم دوست داشتم مربی شوم. تمرینات استانکو را یادداشت می‌کردم. دوست نداشتم دکتر یا خلبان شوم چون می‌دانستم نمی‌شود، باید واقع‌بین باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال افزود: ما عاشق کارمان هستیم کادر فنی در فصل پیش فقط 40 درصد پول گرفته است و در این فصل هم چیزی دریافت نکرده ایم.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود عنوان داشت: دوست دارم مردم کشورم ایران در آرامش و امنیت و وضعیت مادی خوب زندگی کنند و لیاقت مردم ایران بالاتر از این ها است. البته اگر مدیرانی داشته باشیم که به فکر مردم باشند. به هاشمی رفسنجانی وقتی خدمت‌شان رسیدم گفتم مردم ایران گرسنه‌اند، مشکل اقتصادی دارند، به آنها کمک کنید. البته به او گفتم که مشکل ورزشی هم داریم اما این بحث آخری بود که مطرح کردم.

وی در ادامه اظهار داشت: دوست دارم با استقلال قهرمان آسیا شوم و چیز دیگری برایم مهم نیست./آق


برچسب ها: قلعه نویی ، استقلال ، مربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار