تمرین امروز استقلال با حضور بیش از 100 هوادار در کمپ زنده یاد حجازی برگزار شد.


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تمرین عصر امروز استقلال از ساعت 18:30 در کمپ زنده‌یاد حجازی آغاز شد.

آندرانیک تیموریان، گوران لاوره و احمد جمشیدیان غایبان این نوبت تمرین استقلال بودند.

تعدادی از هواداران پیش از شروع تمرین برای تیم استقلال گوسفندی را قربانی کردند.

بیش از 100 تماشاگر برای تماشای این نوبت از تمرین به کمپ استقلال آمده بودند.

پژمان نوری و امیرحسین صادقی به همراه فرزندان خود در تمرین حضور پیدا کرده بودند.

علی ضیاء مجری برنامه‌های تلویزیونی در تمرین استقلال حاضر شد. او به همراه گروه فیلمبرداری خود مصاحبه‌ای با سرمربی استقلال داشت.

استقبال بسیار زیادی از سوی اصحاب رسانه و عکاسان از این نوبت تمرینی استقلال شده بود.

جی‌لوید ساموئل و هاشم بیگ‌زاده که دوران مصدومیت خود را طی کردند پس از رفع این مهم، از امروز تمرینات نرم‌دوی‌شان را شروع کردند.

منصور پورحیدری، دکتر امین نوروزی، سیروس دین‌محمدی و شاهرخ بیانی از جمله حاضران در این نوبت تمرینی استقلال بودند.

بازیکنان پس از دویدن زیر نظر امیر حاج‌قاسم، به انجام تمرینات تاکتیکی پرداختند و سپس در 3 گروه به بازی فوتبال درون تیمی پرداختند.

دروازه‌بانان استقلال نیز زیر نظر حمید بابازاده به صورت اختصاصی تمرین کردند.



امیر قلعه نویی در رابطه با بازی مقابل تیم داماش گفت: داماش از یک مربی با دانش به نام ناظمی استفاده می کند که این در روند کار آن ها موثر خواهد بود.

وی ادامه داد: داماش تیم خوبی است و با توجه به اینکه در شهر خودش بازی می کند برای ما کار دشوار تر خواهد بود اما ما هم  هفته به هفته بهتر عمل کردیم و از آمادگی لازم برخورداریم.

قلعه نویی افزود: بازی روی چمن مصنوعی دشوار است و این از بد شانسی ماست که چهار هفته مانده به بازی آسیایی و با وجود این زمان کم باید روی این چمنی بازی کنیم که قطعا مصدوم خواهیم داشت.

وی با اشاره به مصدومان تیم استقلال گفت: آندو به احتمال 99 درصد به این بازی نخواهد رسید. بیک زاده ،جمشیدیان و ساموئل را نیز در این بازی نخواهیم داشت.

محمد قاضی تصریح کرد: روز به روز شرایطمان روبه بهبودی است ما از هواداران استقلال تشکر می کنیم چرا که در این مدت از ما حمایت کردند.

وی افزود: من تجربه بازی در چمن مصنوعی را دارم مسلما این تجربه در روند مثبت ما تأثیرگذار خواهد بود امیدواریم با تاکتیک هایی که سرمربی تیم مقابل داماش اتخاذ می کند بتوانیم موفق عمل کرده و با 3 امتیاز از زمین خارج شویم.

محمد نظری گفت: من در فصل های گذشته تجربه بازی در چمن مصنوعی را داشته ام این بازی سخت است اما امیدوارم دیگر بازیکنان بتوانند با این روند کنار بیایند.

وی افزود: درست است که 4 هفته برای تیمم گل نزدم اما سعی کردم مثمر ثمر عمل کنم و امیدوارم در هفته های آتی طلسم گل نزدن هایم شکسته شود.

قلعه نویی در برابر دوربین برنامه ویتامین ث گفت: من با صداقت کار میکنم و جایی فعالیت می کنم که این فاکتور وجود داشته باشد.


وی افزود: به نظر من بازیکنی که 1000 تومان می گیرد ولی دلش با تیم است خیلی موفق تر از کسی است که قرارداد میلیاردی دارد ولی دل نمی دهد. بازیکنی که یک میلیارد در سال می گیرد یعنی روزی 3 میلیون تومان و باید کارایی لازم را داشته باشد. باید کارایی‌اش برای جامعه 15 میلیون تومان باشد. روزی هشت ساعت در مورد مسائل فنی وقت می‌گذاریم، عاشق بودن هم خیلی مهم است.

خوشحالم که اکنون بالاترین مدرک حرفه‌ای مربیگری را دارم. مدرکی که من دارم تعداد کمی مربی در ایران دارند. 25 جام قهرمانی آورده‌ام اما باز هم به من می‌گویند سنتی هستی.

وی در مورد مربیگری در پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس را دوست دارم، پرسپولیس تیم بزرگی است.شاید یک استقلالی من را دوست داشته باشد و آهش من را بگیرد. پس به پرسپولیس نمی‌روم. من سرباز استقلال هستم.

قلعه نویی گفت: از اول هم دوست داشتم مربی شوم. تمرینات استانکو را یادداشت می‌کردم. دوست نداشتم دکتر یا خلبان شوم چون می‌دانستم نمی‌شود، باید واقع‌بین باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال افزود: ما عاشق کارمان هستیم کادر فنی در فصل پیش فقط 40 درصد پول گرفته است و در این فصل هم چیزی دریافت نکرده ایم.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود عنوان داشت: دوست دارم مردم کشورم ایران در آرامش و امنیت و وضعیت مادی خوب زندگی کنند و لیاقت مردم ایران بالاتر از این ها است. البته اگر مدیرانی داشته باشیم که به فکر مردم باشند. به هاشمی رفسنجانی وقتی خدمت‌شان رسیدم گفتم مردم ایران گرسنه‌اند، مشکل اقتصادی دارند، به آنها کمک کنید. البته به او گفتم که مشکل ورزشی هم داریم اما این بحث آخری بود که مطرح کردم.

وی در ادامه اظهار داشت: دوست دارم با استقلال قهرمان آسیا شوم و چیز دیگری برایم مهم نیست.

جمشیدی، ساموئل و تیموریان با یک ساعت تاخیر به محل تمرین آمدند./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار