نماينده کهنوج در موافقت با وزير پيشنهادي وزارت بهداشت گفت: توسعه عدالت در سلامت و بهره‌مند شدن قاطبه مردم از اين نعمت الهي و به كارگيري ساز و كارهاي لازم براي رسيدن به اين هدف مقدس از برنامه‌هاي بسيار خوب و عملياتي آقاي هاشمي است.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، محمدرضا اميري كهنوج نماينده كهنوج و منوجان در صحن علني امروز سه شنبه 22 مرداد ماه در موافقت با وزير پيشنهادي وزارت بهداشت گفت: موضوع بهداشت در جامعه از اهميت بسيار زيادي در كنار دين و آخرت مردم برخوردار است.

وي ادامه داد: وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشكي كه عهده‌دار سلامت جان انسان‌هاست در نظام اسلامي ما از جايگاه والايي برخوردار بوده و طبيعي است كه انتخاب فردي متعهد، صالح، توانمند و داراي تخصص لازم در راس اين وزارتخانه به عنوان سكان دار اين بخش مهم مي‌تواند اطمينان، آسايش و آرامش خاطر مردم را در پي داشته باشد.

اميري در ادامه بيان كرد: اطمينان دارم جناب آقاي دكتر سيد حسن قاضي زاده هاشمي با سابقه درخشان و مجاهدگونه‌اي كه دارند مي‌تواند در اين شرايط سخت تحول جدي و اساسي دراين حوزه ايجاد كند شخصيتي كه در بخش غير دولتي موفقيت‌هاي چشم گيري داشته مي‌تواند در بخش دولتي هم با برنامه‌هاي علمي و اجرايي خود و با اصلاح، توسعه و توانمندسازي وزارتخانه اين توفيقات را به حد اعلا برساند.

عضو كميسيون اصل نود مجلس شوراي اسلامي در ادامه اظهار داشت: ايشان كه برادر شهيد و از رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس و وفادار به نظام و ا نقلاب و رهبري هستند قطعا امروز مي‌تواند دراين سنگر مهم حافظ خوبي براي آرمان‌هاي امام و شهدا باشد.

وي در ادامه بيان داشت: انگيزه آقاي دكتر هاشمي براي ورود به اين عرصه نه از باب كسب شهرت و نه براي به دست آوردن ثروت زيرا كسب موفقيت‌هاي علمي و پژوهشي و تاليف بيش از يكصدو پنجاه مقاله علمي و بين‌‌المللي قبلا وي را شهره مجامع نخبه نموده است بي‌شك انگيزه ايشان خدمت خالصانه به مردم در حوزه سلامت است كه امروز دچار مشكلات و چالش‌هاي فراوان است.

اميري كهنوج بيان داشت: بنده به نوبه خود از ايثارگري ايشان به خاطر پذيرش اين مسئوليت خطير تقدير و تشكر نموده و اميدوارم نمايندگان محترم با راي بالاي خود به وي و برنامه‌هاي جامع و كاربردي‌اش حق مطلب را ادا كنند.

نماينده كهنوج ادامه داد: توسعه عدالت در سلامت و بهره‌مند شدن قاطبه مردم از اين نعمت الهي و به كارگيري همه ساز و كارهاي لازم براي رسيدن به اين هدف مقدس از برنامه‌هاي بسيار خوب و عملياتي دکتر هاشمي است.

وي در پايان خطاب به وزير پيشنهادي وزارت بهداشت خاطر نشان كرد: آقاي هاشمي شما كه به دنبال تقويت و تكميل نظام شبكه بهداشت و درمان كشور براساس طرح گسترش فضاي فيزيكي، تجهيزات نيروي انساني، به روز نمودن آن با اولويت مناطق محروم و برقراري نظام عدالت در سلامت در سطح شهرستان‌ها با تاكيد بر مناطق محروم و مناطق عشايري و استفاده از 52 شاخص عدالت در سلامت هستيد و اين عشق به محرومين را باحضور فيزيكي خود در اقصي نقاط مناطق محروم كشور و درمان بيماران نيازمند در گرماي 50 درجه بشاگرد و جنوب كرمان و خواف و سيستان و بلوچستان به اثبات رسانيده‌ايد مطمئن باشيد نمايندگان بزرگوار مجلس شوراي اسلامي اين همت والا و ايثارگري شما را با راي بالاي خود جواب خواهند داد دعاي محرومين بدرقه راحتان باد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: نماینده ، مجلس ، کهنوج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار