امام جمعه شهرهای پردیس و رودهن گفت : واگذاری مسکن مهر در شهرستان پردیس هشداری برای مسئولان این شهر برای تامین زیرساخت ها متناسب با بارگزاری جمعیت در این منطقه است و باید در این راستا اقدامات مهم و اساسی صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :در شهرستانهایی مانند پردیس که تازه تاسیس هستند و به خاطر مسکن مهر هرروز به جمعیت آنها اضا فه می شود مسئولان این مناطق که سکان مدیریت این شهرها را در دست دارند باید در تامین زیرساخت ها و نیاز های اصلی و اساسی مردم تدابیری خاص را بیندیشند.

وی  تصریح کرد :واگذاری مسکن مهر در شهرستان پردیس هشداری برای مسئولان این شهر برای تامین زیرساخت ها متناسب با بارگزاری جمعیت در این منطقه است و باید در این راستا اقدامات مهم و اساسی صورت گیرد هر چند فرمانداری شهرستان پردیس در طول این مدت عمالکرد خوبی را از خود نشان داده است .

امام جمعه شهرهای پردیس و رودهن با اشاره به تامین نیاز های فرهنگی در فاز های مختلف مسکن مهر در شهرستان پردیس اضافه کرد :در فاز های مختلف شهرستان پردیس شاهد ساخت و ساز مسکن مهر هستیم دراین فاز ها همزمان با تکمیل ساختمانها ساخت و ساز مکانهای فرهنگی و مذهبی مانند مساجد و حسینیه ها هم استارت خورده است .

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در خاتمه اظهار داشت :با این نمودار سعودی جمعیت در شهرستان پردیس مساجد و حسینیه ها هم باید افزایش پیدا کنندتا نیاز های فرهنگی و مذهبی مردم هم تامین شود ./ب


برچسب ها: مسکن مهر ، پردیس ، جمعیت ، مساجد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.