نماينده مردم اروميه گفت: به مسائل شخصي وزير پيشنهادي کاري ندارم و شايعاتي است که به آنها نمي‌پردازم؛ اما از ايشان مي‌خواهم طبق قانون ليست اموال خود را به قوه قضائيه ارائه دهد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در صحن علني امروز نوبت عصر بهارستان  نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مخالفت با وزير پيشنهادي بهداشت، درمان و آموزش پزشکي، در ابتدای نطق خود  برای دقایقی فضاي مجلس را متشنج کرد و تعداد زیادی از نمایندگان مجلس در اعتراض به این سخنان قاضی‌پور در مقابل تریبون مجلس برای دقایقی تجمع کرده و خواستار عذرخواهی قاضی‌پور شدند.

قاضی پور در پاسخ به تعدادی از نمایندگان که هنوز پیش از سخنرانی وی و بیان دلایل مخالفتش، به وی اعتراض می‌کردند گفت: اگر این وزیر پیشنهادی مستضعف بود  هم اینطور دفاع می‌کردید؟ شما به خاطر پولش دارید دفاع می‌کنید.

نماينده مردم اروميه در واکنش به سخنان ابوترابي مبني بر اينکه در صحبت‌هايتان رعايت کنيد که به کسي توهين نشود اظهار داشتم: من از تمامي نمايندگان واقعي مردم به خاطر اسلام، قرآن و نظام جمهوري اسلامي ايران صحنه را حفظ کرده‌اند تقدير و تشکر مي‌کنم و اگر از بنده ناراحت هستند عذرخواهي مي‌کنم.

عضو کميسيون صنايع تصريح کرد: تخصص و داشتن عاليه وزير پيشنهادي باعث مي‌شود در برخي از اوقات از وظايف اصلي وزارت‌خانه غافل شده و براي مثال از تهيه مواد اوليه، بيماران اورژانسي و داروهاي بيماران خاص و نظارت بر حوزه دارو و نوآوري غافل شود.

وي ادامه داد: "در تصميم‌گيري‌هايم برمبناي حق و حقوق مردم مستضعف اولويت من است و از مجلس هشتم تا به امروز هوادار افراد مستضعف و کارگران بوده‌ام.

قاضي‌پور تصريح کرد: در برنامه دکتر هاشمي در ارتباط با بند 7 نظارت کنترل و برنامه‌ريزي جهت موسسات و واحدهاي بهداشتي که از طريق بخش خصوصي و غير دولتي در امر بهداشت فعاليت مي‌کنند چيزي اشاره نشده است.

نماينده مردم اروميه افزود: من به مسائل شخصي وزير پيشنهادي کاري ندارم و شايعاتي است که به آنها نمي‌پردازم اما از ايشان مي‌خواهم طبق قانون ليست اموال خود را به قوه قضائيه ارائه دهد.

عضو کميسون صنايع در پايان خطاب به وزير پيشنهادي خاطرنشان کرد: در رابطه به توليد دارو و بيمارستان‌هاي خصوصي که تخلف کرده‌اند چه برنامه‌اي داريد؟ آيا براي بيمارستان‌هاي نيمه تمام در شهرهاي کوچک و روستاها و بيمارستان‌هاي تامين اجتماعي برنامه‌اي داريد؟

انتهاي پيام/
برچسب ها: ارومیه ، نماینده ، هاشمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار