تبلیغات واهی در برخی موسسات کنکور، به علت نبود نظارت بر عملکرد موسسات کنکور به تخلفات آنان در زمینه سوء استفاده از دانش‌آموزان دامن زده است.

 دکتر احمدی‌لاشکی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس  در گفت‌وگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت:  برخی از موسسات علمی و آموزشی کنکور برای جذب دانش آموزان تبلیغات واهی مثل قبولی تضمینی و صد در صدی در رشته مورد نظر را مطرح می‌کنند که نوعی تخلف محسوب می‌شود. 



وی تصریح کرد: تخلفات عدیده برخی از این موسسات در همین حد و اندازه نمانده و حتی برخی خود را به دروغ وابسته به وزارت علوم و تحقیقات معرفی می‌کنند تا بیشتر اعتماد دانش آموزان و خانواده‌های آنان را برای ثبت نام در کلاس‌ها جلب کنند اگرچه در کنار موسسات متخلف بعضی از مراکز و موسسات با ارائه مشاوره‌های صحیح و آموزش مناسب و علمی جهت آمادگی برای کنکور، سطح علمی دانش‌آموزان را ارتقاء می‌دهند که البته این موسسات ، قربانی موسسات متخلف شده اند. 

وی با بیان اینکه باوجود بیش از ۲۰۰هزار صندلی خالی در دانشگاه‌ها، دغدغه قبولی کاسته شده افزود: با وجود این حجم صندلی خالی در دانشگاه‌ها دیگر نباید دانش آموزان  نگران ورود به دانشگاه داشته باشند. 

وی یاد آور شد : کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز هفته آینده پس از اتمام بررسی وضعیت وزرای پیشنهادی دولت یازدهم، وضعیت موسسات کنکور را مورد بررسی قرار خواهد داد. 
برچسب ها: آموزش ، کمیسیون ، کنکور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار