شهردار منطقه 10 از اجرای طرح گوهر رحمت و برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه دختران 18تا 28 سال خبر داد .


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، فرامرز عظیمی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت : طرح گوهر رحمت در قالب برگزاری کارگاه های آموزشی پیش از ازدواج و مشاوره گروهی با هدف ارتقا سبک زندگی جامعه ایرانی اسلامی و فرهنگ سازی در زمینه مهارت های زندگی در حال اجراست .
 
وی افزود : تاکنون 16 جلسه از کارگاه ها با عنوان آموزش های مهارت های زندگی بر پایه آموزه های دینی در سرای محله شبیری و جی، سرای محله بریانک، هنرستان کوثر النبی (ص) ، خانه تسنیم زنجان جنوبی همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار شده و تعداد 300 نفر از این دوره های آموزشی بهره مند شدند.
 
به گفته وی مباحث " مهارت های فردی، مهارت های ارتباطی بین فردی و اجتماعی، سلامت و بهداشت " از سایر موضوعاتی است که  در این کارگاه های آموزشی برگزار خواهد شد و هر عنوان 16 کارگاه آموزشی را در بر دارد.
 
شهردار منطقه با بیان این که در مجموع 64 کارگاه آموزشی در محلات 10 گانه برگزار خواهد شد افزود :این کارگاه های آموزشی در سراهای محلات و خانه های تسنیم برگزار می شود و افرادی که تمایل دارند از این کارگاه های آموزشی بهره مند شوند می توانند به واحد اموربانوان نواحی سه گانه مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار