مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای گفت که شاه کلید ترویج و توسعه فرهنگ ایرانی توجه و حمایت از ساخت محصولات بومی و بازی‌سازان خلاق ایرانی است.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، بهروز مینایی در مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه و جشنواره بازی های رایانه ای که صبح امروز سه شنبه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد افزود: در تابستان سالی که به عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی مزین شده سومین نمایشگاه و جشنواره بازی های رایانه ای تهران برگزار می شود و به حتم، بازی های رایانه ای یک ضرورت برای جامعه ما است. 

مینایی افزود: شاه کلید ترویج فرهنگ ایرانی، تولید محصولات بومی است و نباید مخاطبان تشنه سرگرمی را رها کرد و باید با بازی های خلاقانه و با اخلاق نیازهای مخاطبان خود را برطرف کنیم. 
وی توضیح داد: امروز در تلاشیم با تولید و نمایش آثار بومی، آرامش را به مخاطبان هدیه بدهیم و این در شرایطی است که دشمنان با استفاده سیاسی از این هنر، به بیراهه رفته اند. 

مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای تاکید کرد: سال ها است که فضای سرگرمی جوانان ما از سوی غرب مورد هدف قرار گرفته شده و وظیفه ما امروز تامین خواسته های جوانان با تولید بازی های بومی جذاب است. 

مینایی به بی توجهی اقشار مختلف به عرصه گیم اشاره کرد و گفت که اگر رسانه ای توان همذات پنداری بالاتری از کتاب، پویانمایی، سینماو تلویزیون و اینترنت دارد گناه آن رسانه نیست و باید توان این رسانه ها را شناسایی و پیام و معرفت الهی را از طریق آن به مخاطب در دنیا منتقل کرد. 

مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای تاکید کرد: نمایشگاه و جشنواره بازی های رایانه ای تهران جشن سالانه بازیسازان کشور و جشنی به شکوه همت بالای جوانان ایرانی و پهنای ایران اسلامی است. 

وی یادآور شد: جشن بازیسازان ایران، ماراتن انتخاب بهترین ها است و این رویداد منظر خلاقیت، توانمندی و نقش آفرینی بازیسازان سرزمینمان است. 

مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای ادامه داد: تولید سرگرمی های سازنده و جذاب، دغدغه همه مشفقین این مرز و بوم است که این بار با قدرت دستان توانمند هنرمندان ایرانی در قالبی فناورانه و بر بستری فرهنگی پیشکش فرزندان ایران می شود. 

مینایی تاکید کرد: البته جشن واقعی زمانی است که ما شاهد حضور محصولات ایرانی در سراسر کشور باشیم و این مهم محقق نخواهد شد مگر با حمایت همه توان کشور. 

وی گفت: باید باور کنیم که ما می توانیم، باور کنیم جوانانمان قدرت مقابله با جنگ نرم دشمن را دارند و باور کنیم که رمز پیروزی و توسعه همت ملی است؛ همتی به بلندای البرز و به خروش خلیج فارس. 

سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تا 26 مردادماه در مصلای امام خمینی (ره) برپا است. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.