رئیس فدراسیون بسکتبال ایران در بازگشت از فیلیپین خواستار تجلیل از بسکتبال مطابق با سایر رشته ها شد.

محمود مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: قهرمانی بسکتبال را به همه ایرانیان تبریک می گویم، مخصوصا ایرانیان مقیم فیلیپین که حضورشان باعث شد قهرمانان  ما به هیچ وجه احساس غربت نکنند.

همبستگی و همکاری ، تشویق های منظم،  حضور در مسابقات و بسیاری مسائل دیگر که هر کدام از آنها را می توان یک کتاب کرد، به موفقیت بسکتبال  کشورمان در عرصه بین المللی کمک کرده است.
 
رئیس فدراسیون  بسکتبال ایران در بازگشت از فیلیپین خواستار تجلیل از بسکتبال مطابق با سایر رشته ها شد و تصریح کرد: تیم ملی بسکتبال ایران همیشه مقتدرانه قهرمان شده است. همیشه جنگیده و در تمام این سال ها بهترین موقعیت ها را بدست آورده ایم. اگر نگاهی به نتایج این مسابقات بیندازیم خواهیم دید که هیچ تیمی با کمتر از 15 یا 16 اختلاف امتیاز، بازی را به تیم ملی کشورمان واگذار نکرد و این نشان و گواه اقتدار ما است.

رئیس فدراسیون بسکتبال ادامه داد: کشورهای دیگر مسلما بیکار ننشسته اند و همه آن ها با تکنولوژی پیشرفته و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مجهز تر از ما دنبال این هستند که در دنيا به موفقیت برسند.

فیلیپین سالنی داشت که 20 هزار نفر هوادار از این تیم حمایت می کردند ولی غیرت بازیکنان ما بر شور و شوق آن ها غلبه کرد. به این خاطر به همه آنها تبریک می گویم. تمام کسانی که در سالن رقابت ها حضور داشتند از روز اول  بر این باور بودند  که در نهایت ایران به عنوان قهرمان خواهد رسید و تا روز آخر هم به این عقیده شان استوار ماندند.

 مشحون خاطر نشان کرد: هرچه در توان دارم بکار می بندم  تا بتوانیم با آمادگی کامل در رقابت های جهانی حاضر  شویم و جز موفقیت های  تیم ملی به چیز دیگری فکر نمی کنم ./آق
برچسب ها: ایرانیهای ، مقیم ، مانیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار