نمایشگاه عکس " مصطفی خمسه " با عنوان " نیمه ظرف " عصر روز چهار شنبه- 23 مرداد - در سرای هنر نیاوران افتتاح می شود .

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران؛ این نمایشگاه شامل  35 قطعه عکس در ابعاد30در20، 50در70 و 100در70  از طبیعت حاشیه تهران و  رود خانه  سد  لتیان است که  دو نگاه متفاوت به طبیعت را نمایش می دهد. 

"مصطفی خمسه" هنرمند عکاس در گفتگویی با روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران ، هدف ازبرگزاری  این نمایشگاه را بیان زیبایی ها و زشتی های طبیعت عنوان کرد؛ بطوری که تصویر سنجاقک ها  در 7 یا 8 رنگ  درقالب  عکس های رنگی را بیانگرزیبایی ها و در گیری  جانوران و حیوانات با  زباله ها یی که توسط طبیعت گردها  در آن منطقه جمع شده اند را  در قالب عکس های سیاه و سفید باز گو کننده زشتی ها در این نمایشگاه می داند. 

گفتنی است؛ نمایشگاه "نیمه ظرف" نخستین نمایشگاه انفرادی "مصطفی خمسه" است و این هنرمند علاوه بر عکاسی،  در زمینه  فیلمسازی و مستند سازی نیز فعالیت داشته و از آخرین کارهای تلویزیونی وی می توان به تهیه تصاویر تیتراژ سریال "دودکش " اشاره کرد. 

 نمایشگاه عکس " نیمه ظرف" از روز چهارشنبه 23 مرداد ، ساعت 17 در سرای هنر فرهنگسرای نیاوران  افتتاح می شود و تا 6 شهریور هر روز از ساعت 15 تا 22 میزبان علاقمندان خواهد بود./ي2
برچسب ها: نمایشگاه ، عکس ، نیمه ظرف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار