نخستین دوره کلاس های آموزش تخصصی راهنمایان گردشگری درجه 3با نام تور لیدر ورزشی در مازندران آغاز شد.

رئیس انجمن گردشگری ورزشی کشور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران با اشاره به اینکه این دوره از کلاس های آموزش تخصصی راهنمایان گردشگری ورزشی از دیروزدر ساری آغاز شد ،گفت: در این دوره از کلاس ها 70نفراز آقایان و بانوان شرکت کردند.

خوش سرورافزود : 43 نفراز شرکت کنندگان در این دوره آموزشی تخصصی بانوان و بقیه آقایان هستند.

وی هدف از برگزاری این دوره از کلاسهای آموزشی را افزایش آگاهی این راهنمایان و باز آموزی آنها و تربیت نیروهای جدید به صورت تخصصی وپیشگیری از برخی مشکلات اخلاقی در تور های ورزشی بیان کرد .

رئیس انجمن گردشگری ورزشی کشوربا ا اشاره به اینکه این دوره از کلاس ها که با حضوررئیس آکادمی فدراسیون ورزش های همگانی و کارشناسان با تجربه تربیت بدنی و تغذیه کشوربرگزار می شود گفت: این راهنمایان با صنعت گردشگری و سازمان های مرتبط و صنعت گردشگری ورزشی توریسم ورزشی و وظایف انجمن گردشگری ، وظایف راهنمای گردشگری ورزشی، امداد وکمک های اولیه در گردشگری ورزشی، جغرافیا و جهت یابی، تغذیه و بهداشت ، ورزش های گردشگری و روان شناسی روابط عمومی و فن بیان در گردشگری آشنا می شوند.

خوش سرورافزود : در پایان این دوره آموزشی تخصصی که پس از استان های تهران و اصفهان از دیروز در مازندران آغازشد و به مدت 6روز در ساری برگزار خواهد شد آزمون کتبی و عملی برگزار و برای شرکت کنندگان گواهی نامه با نام تور لیدر ورزشی صادر خواهد شد./ب

برچسب ها: کلاس ، آموزش ، تخصصی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.