از ۵ مرداد ماه مسابقه‌ای خاص در یکی از وب‌سایت های فعال در حوزه فناوری اطلاعات در حال برگزاری است که تا ۵ شهریور ماه ادامه خواهد داشت. کاربران بخش تلفن همراه می توانند با بررسی تلفن های هوشمند به آن ها امتیاز دهند

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛در طی این مسابقه، ۱۶ گوشی برتر دنیا ابتدا در ۴ گروه ۴ تیمی قرار گرفته و سپس به صورت دوره‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان هر مسابقه کاربران با توجه به گزارش این بازی، گوشی برتر را انتخاب می‌کردند.
 تا سرانجام پس از ۲۴ بازی هیجان انگیز، ۸ گوشی موفق به حضور در دور پایانی و حذفی این مسابقات شدند تا این رقابت‌ها را تا مشخص شدن گوشی برتر ادامه دهند.


در این مرحله ۸ گوشی سونی اکسپریا زد و اس‌پی، ال‌جی اپتیموس جی پرو و نکسوس ۴، سامسونگ گلکسی اس ۴ و نوت ۲، ایسوس پدفون اینفینیتی و اچ‌تی‌سی وان به مصاف یکدیگر می‌روند تا ۴ گوشی با پیروزی بر رقیب خود از طریق رای کابران که تا ۵ روز ادامه دارد، وارد مسابقه نیمه نهایی شوند. مسابقات مرحله حذفی به همراه زمان برگزاری آن‌ها را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.
نتایج جدول گروه‌های مقدماتی را در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید.






شما نیز می‌توانید از اینجــــــــــــــــــــــــا در این رای گیری شرکت کنید و از نحوه امتیاز دهی به محصولات باخبر شوید.

گزارش از: حسین عالیان
برچسب ها: دریچه ، خبر ، مسابقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار