به گزارش
خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي بانک مسکن ، بانک مسکن درطي سه ماه نخست امسال به 12872 تماس مشتريان پاسخ داده است.
براساس اين گزارش مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن، در این بازه زمانی به 1247 پیام ضبط شده در سامانه گویا و 524 نامه الکترونیکی، پاسخ داده است.
گفتنی است این مرکز از سال 85 به منظور تکریم مشتریان و اطلاع رسانی مطلوب در زمینه خدمات بانکی، ایجاد شده و هموطنان میتوانند با شماره تلفن 61088-021 سوالها و ابهامات خود را در خصوص خدمات و تسهیلات بانک مسکن با کارشناسان این مرکز مطرح نمایند.
من گاهی حقوق یا پول به حساب دخترم واریز میکردم.
دیروز حقوقم رو زیختم بحسابش.امروز عصر پیام اومد.متن پیام:
(بانک مسکن
افتتاح حساب بلند مدت به مبلغ 117,785,053 ريال از محل سپرده آتيه طلايي 3 به شماره 810001570573.
مجموع حساب هاي بلند مدت افتتاحي براي اين حساب مبلغ 117,785,053 ريال و به تعداد 1 فقره مي باشد.)
الان کارت میزنه عدم موجودی.بدون اطلاع سپرده شد.آیا میتونم بعد از تعطیلی(دوشنبه) پول رو آزاد کنم؟
تشکر
من با ادبیات ارسالی از بانک مسکن مشکل دارم
به محض عقب افتادن یک قسط اخطار میفرستن
در حالی که همیشه قسط را سر موقعه واریز میکردم الان اعلام کردن قسط۷۸۰ میباشد در صورتی که نه اسمس برای من امده نه چیزی
کارمند بانک روی کارت ورسید نوشته۶۷۰ الان من بدبخت با ۴میلیون حقوق چیکار کنم واقعا کسی نیست از حق ما بی چارها دفاع کند ۳میلیون ودویست سود دیر کرد برای ما خیلی زیاد است همیشه قسط را سر موقع دادم
لطفا به مسئولین بانک اطلاع رسانی بفرمایید که این مشکل هر چه سریع تر بر طرف و حل شود .با سپاس فراوان