ستاد بازی های آسیایی نانجینگ چین از آقایان مسعود قره ضیاالدینی و سید علیرضا سنایی برای همکاری در امر برگزاری و قضاوت در مسابقات اسکواش دعوت بعمل آورد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، ستاد بازی های آسیایی نانجینگ چین از آقایان مسعود قره ضیاالدینی و سید علیرضا سنایی برای همکاری در امر برگزاری و قضاوت در مسابقات اسکواش دعوت بعمل آورد.

این دو تن شب گذشته تهران را به مقصد چین ترک کردند. این دعوت با توجه به رشد بی سابقه اسکواش کشورمان در سال های اخیر و مدیریت بی عیب و نقص نخستین میزبانی آسیایی تاریخ اسکواش ایران حاصل گردید.
 

اسکواش کشورمان در دو سه سال اخیر در مجامع بین المللی دیده شد و کسب کرسی های پی در پی موید این موضوع می باشد.فدراسیون ایران شرایطی را فراهم آورده تا اینکه داوران و آندسته از همراهانی که با سیاست های فدراسیون همگام و همراه هستند را در بیرون از مرزها مطرح کرده تا بیش از پیش بتواند طبق یک استراتژی هسته ای اثرگذار در اسکواش آسیا و جهان تشکیل دهد.

در همین ارتباط در شهریور ماه سال جاری گروهی از داوران فعال ایران به کنفرانس جهانی داوری اعزام می گردند و در مهرماه امسال نخستین دوره داوری آسیا در کشورمان با حضور رییس کمیته داوران و مدرس جهانی داوری در ایران برگزار می شود./زر
برچسب ها: اسکواش ، ایرانی ، دعوت ، سنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار