سعید بسطامی مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان سرمربی جدید تیم فوتسال راه ساری انتخاب شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، سعید نجاریان مدیرعامل باشگاه راه ساری ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: پس از مذاكره با چند مربي و با بررسی تمامی جوانب و شرايط تيم، آقای سعید بسطامی به عنوان سرمربی جدید راه ساری انتخاب شد.

نجاريان افزود: بسطامی مدرس AFC و داراي سوابق متعدد مربيگري در فوتبال و فوتسال در تيم هاي مختلف كشور بوده و در سالهاي گذشته نيز مربيگري راه ساري را بعهده داشته است. بسطامي به شرایط فوتسال كاملاً آشنا است و شناخت جامعی از فوتسال مازندران دارد.

وی همچنین در مورد زمان شروع تمرینات راه ساری نیز اظهار داشت: از امروز (سه شنبه) تمرینات تیم را زیر نظر سرمربی جدید آغاز می کنیم.

مدیرعامل راه ساری در رابطه با از دست دادن تعدادی از بازيكنان فصل گذشته نیز گفت: در طول 11 سال حضور در ليگ برتر ايران هيچ بازيكني را مجبور به ماندن در تيم نكرديم و هر زمان بازيكني قصد رفتن از تيم را داشت به آن رضايت نامه داده ايم و از اين بابت هم باشگاه هيچگاه مبلغي را دريافت ننمود. سیاست بومی گرایی و از استفاده از بازيكنان تيم هاي پايه در راه ساري، در كشور الگويي بي نظير است و در فصل جدید لیگ برتر فوتسال استفاده از بازیکنان جوان است تا بتوانیم نسل دیگری از بازیکنان با استعداد مازندرانی را به فوتسال کشور معرفی کنیم.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال کشور در مورد شایعاتی مبنی بر به تعویق افتادن دوباره زمان شروع لیگ برتر نیز اذعان داشت: دیدار دوستانه تيم ملي ايران با تايلند در روزهای 13 و 15 مهرماه برگزار خواهد شد كه در جدول زمانبندي ليگ برتر مد نظر قرار گرفته است. بنابراین بعید می دانم شاهد تعویق دوباره زمان آغاز لیگ برتر باشیم.

برچسب ها: راه ساری ، فوتسال ، بسطامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار