ملی پوش وزن 96 کیلوگرم تیم کشتی فرنگی کشورمان گفت:با توجه به نوع کشتی گرفتنم قوانین جدید کمک بسیاری در رقابتهای جهانی 20313 به من خواهد کرد.

مهدی علیاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:من کشتی گیری  هستم که در سر پا خیلی راحت تر امتیاز می گیرم به همین دلیل اعتقاد دارم قوانین جدید داوری در مسابقات جهانی بوداپست می تواند به  سودم باشد.

وی درباره وضعیت فعلی خود اظهار داشت:مسابقات جهانی دانشجویان فرصت مناسبی بود تا ضمن حضور در یک میدان معتبر و آشنایی با حریفان خارجی به لحاظ فنی نیز خود را نیز محک بزنم که خوشبختانه به نظر مربیان عملکرد قابل قبولی در این رقابت ها داشتم.

علیاری ادامه داد:هم اکنون در اردوی تیم ملی زیر نظر کادر فنی تمرینات منظم و پرفشاری را دنبال می کنم ،آمادگی ام در حد مسابقات جهانی نیست به همین دلیل در این فرصت باقیمانده تا شروع مسابقات جهانی 2013 خود را از هر نظر به وضعیت ایده آل نزدیک خواهم کرد.

دارنده مدال برنز مسابقات دانشجویان جهان تصریح کرد: برای اولین بار است که در مسابقات جهانی کشتی می گیرم انگیزه بسیار بالایی دارم تا با کشتی های قابل قبول ضمن اثبات توانایی هایم یک مدال خوشرنگ نیز برای کشور به دست آورم.

وی اضافه کرد:کشتی گرفتن به جای قاسم رضایی در این وزن که طلای المپیک 2012 لندن را کسب کرده کار آسانی نخواهد بود اما قول می دهم با همه توان طوری در مسابقات جهانی کشتی بگیرم که از اعتبار کشتی ایران دفاع کنم.

علیاری در ادامه با بیان این که مسئولان باشگاه پرسپولیس وعده های پوچ می دهند عنوان کرد: در مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی برای تیم پرسپولیس تهران کشتی گرفتم اما با گذشت بیش از دو ماه از پایان این مسابقات متأسفانه تا کنون ریالی از مبلغ قرارداد خود را دریافت نکرده ام.

وی افزود: البته نه من بلکه همه بچه های تیم با این مشکل روبرو هستند و حتی در زمان برگزاری مسابقات نیز علی رغم این که ما با نام باشگاه پرسپولیس در لیگ برتر فرنگی به میدان رفتیم هیچ حمایتی از سوی مسئولان این باشگاه صورت نگرفت.

علیاری در خاتمه تاکید کرد:به همراه چند تن از اعضای تیم به باشگاه پرسپولیس رفتیم که متاًسفانه هیچ کسی پاسخگوی مشکل ما نبود به همین دلیل تا چند روز آینده موضوع را از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهیم کرد./آق

برچسب ها: علیاری ، پرسپولیس ، کشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار