نماينده مردم گچساران وباشت در مجلس شوراي اسلامي گفت: داشتن تجربه مديريتي و كارآمدي شاخص مقبت وزراي پيشنهادي دكتر روحاني است.

غلامرضا تاجگردون در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج  با اشاره به سوابق طولاني مديريتي، وزيربودن، داشتن سابقه نماينده مجلس، نخبه بودن در حوزه هاي كاري محوله از جمله ويژگي هاي است كه كارنامه درخشاني را در سوابق كاري وزراي پيشنهادي دولت گنجانده است.
وي تصريح كرد: راي بالاي نمايندگان مجلس به وزرا كه هر كدام توانايي و ويژگي خاص خود را دارد، مسووليت وزرا را در امر خدمتگزاري و پاسخگويي آنها نسبت به امور را سنگين تر مي كند.
معاون كميسيون برنامه و بودجه مجلس شايسته گزيني،نخبه گرايي و داشتن تجربه گران سنگ در برخي وزارتخانه و اشراف كاري براي برنامه ريزي و ساماندهي امور وزارتخانه ها از ديگر مولفه اي است كه در چيدمان كابينه از سوي رييس جمهوري مورد نظر و دقت عمل قرار گرفته است.
تاجگردون از كابينه به عنوان يك تيم موفق براي خدمتگزاري به كشور و ملت ياد كرد و افزود: تجلي وفاق و همدلي در حسله راي اعتماد و كمك به حسن انتخاب و توانمندي وزراي پيشنهادي مي تواند زمينه يك فرصت كاري مطلوب براي دولت و وزرا را فراهم خواهد كرد.
وي اظهار اميدواري كردبا توجه به خوشبيني كليت مجلس از توانايي هاي مديريتي،علمي و سوابق كاري وزراي پيشنهادي ،توجه به شاخص هاي كاري و مديريتي وزرا به جاي طرح مسايل غيرمرتبط را مهمترين مطالبه مردم از جلسه راي اعتماد مجلس به وزرا برشمرد./ب
برچسب ها: شاخص ، مثبت ، وزرا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.