فرماندار مهاباد از افتتاح 64 پروژه همزمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران خضر کاک درویش اظهار کرد: در سایه تلاش‌های بی‌وقفه مسئولان اجرایی و نیروهای کارگری شهرستان 64 پروژه آماده افتتاح در هفته دولت در مهاباد وجود دارد.

وی اعتبار کلی این پروژه‌ها را بیش از 31 میلیارد و 400 میلیون تومان اعلام کرد.

این مسئول تعداد کل پروژه‌های قابل افتتاح در بخش روستایی و عشایری را 49 پروژه عنوان کرد و افزود: این پروژه‌ها با صرف 4 میلیارد و 110 میلیون تومان آماده افتتاح در هفته دولت هستند.

کاک درویش با اشاره بر لزوم اهمیت به عمران و توسعه روستاها، از وجود 23 پروژه عمرانی روستایی قابل افتتاح در این شهرستان در هفته دولت خبر داد و گفت: بالغ بر 2 میلیارد و 250 میلیون تومان اعتبار صرف آماده‌سازی این پروژه‌ها شده است.

وی کشاورزی را رکن اصلی آبادانی شهرها و روستاها اعلام کرد و ادامه داد: با چنین رویکردی 26 پروژه قابل افتتاح از زیربخش‌های کشاورزی با اعتباری افزون بر یک میلیارد و 860 میلیون تومان در مهاباد وجود دارد.

کاک درویش کل تعداد پروژه‌های بخش شهری را 15 پروژه اعلام کرد و گفت: این پروژه‌ها غالباً در بخش‌های مختلف فرهنگی، عمران شهری و مسکن با صرف 27 میلیارد و 290 میلیون تومان آماده بهره‌برداری هستند.

فرماندار مهاباد توسعه عمرانی شهرها و روستاها را یکی از ملزومات اساسی در آبادانی کشور دانست و خاطرنشان کرد: تعداد کل پروژه‌های قابل افتتاح در حوزه عمرانی شهری و روستایی در هفته دولت سال جاری، در مجموع 32 پروژه با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد و 880 میلیون تومان است.
برچسب ها: ارومیه ، مهاباد ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.