كارگردان فيلم سينمايي "فرزند چهارم" گفت: بازگشت سرمايه در فيلم‌هايي چون "فرزند چهارم" با موضوعات خاص غيرقابل پيش‌بيني است.

"وحيد موسائيان" كاگردان فيلم "فرزند چهارم" در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران، گفت: هدف ما از ساخت "فرزند چهارم" پرداختن به واقعيت موضوعي بود كه در قاره‌ي آفريقا رخ داده است و همچنين، در پي همخواني موضوع داستان با واقعيت آفريقا بوديم.

وي ادامه داد: همخواني داستان فيلم با واقعيت اين مكان مستلزم معيارهايي است كه متفاوت با سينماي ايران است و زمانيكه به دنبال تفاوت‌ها هستيم بايد براي ساخت يك فيلم خوب تلاش كنيم.

"وحيد موسائيان" با اشاره به ميزان استقبال مردم در زمان اكران "فرزند چهارم" گفت: كساني كه در فضاي اكران سينماها حضور داشتند از ارتباط مردم با اين فيلم خبر دادند، در حاليكه ما تصور نمي‌كرديم تا اين حد موضوع فيلم بر عواطف مخاطبان تأثيرگذار باشد.

وي در خصوص حمايت هلال‌احمر از فيلم افزود: بواسطه‌ي موضوعي كه ما به آن نگاه كرديم حمايت‌هاي بسياري از جانب هلال‌احمر شديم و ناگفته نماند كه فيلم با حمايت بنياد فارابي ساخته شده است.

"موسائيان" اظهار داشت: ما سعي كرديم تا حدودي در زمينه‌ي مستند كار كنيم و فكر مي‌كنم در بازسازي برخي صحنه‌ها به صورت مستند گونه موفق شديم.

وي خاطر نشان كرد: برخي فيلم‌ها از ابتدا به داستاني عاميانه و موردپسند عام مي‌پردازند كه در اكران مقداري از سرمايه فيلم باز مي‌گردد اما در ساخت چنين فيلم‌هايي با موضوعات خاص نمي‌توانن بازگشت سرمايه را در اكران پيش‌بيني كرد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.