شاهدان در ساعات اوليه روز سه شنبه از وقوع انفجارهاي مهيب ناشي از اصابت چند موشک به مناطق مختلف شهر العريش مرکز استان سيناي شمالي خبر دادند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، شبکه تلويزيوني الميادين لحظاتي پيش اعلام کرد در حمله خمپاره اي به يک مقر پليس مصر در شهر العريش شماري از نيروهاي پليس کشته يا زخمي شدند .
الميادين افزود يک فروند بالگرد مصري براي يافتن افراد مسلحي که به اين مقر پليس حمله کردند در حال پرواز بر فراز العريش است.
در همین حال شاهدان گفتند برخي از موشک ها به يکي از مراکز پليس مصر در شهر العريش و آسايشگاه ياسر عرفات در نزديک مرکز پليس اصابت کردند .
 شاهدان تاکيد کرد در پي حملات موشکي افراد ناشناس ، درگيري و تبادل آتش شديدي در اطراف مرکز پليس روي داد.
 به‌گفته شاهدان يکي از موشک ها به خانه اي در مجاورت مرکز پليس و يکي ديگراز موشک ها  به مرکز پليس  به محله  السلام در شرق العريش اصابت کرد .
 حملات موشکي به العريش و انفجارهاي مهيب پس از آن صورت گرفت که بر اساس گزارش رسانه هاي اسرائيلي يک موشک بامداد امروز از منطقه سينا به طرف شهر ايلات در جنوب اسرائيل شليک شد .
گروهي مسلح و تندرو موسوم به شوراي مجاهدين در شبه جزيره سينا مسئوليت اين حمله موشکي را برعهده گرفت .
 اين گروه در بيانيه اي اعلام کرد شليک موشک به ايلات در پاسخ به کشته شدن چهار تن از اعضاي اين گروه در حمله هوايي چند روز پيش هواپيماي بدون سرنشين اسرائيل در سينا صورت گرفت .
برچسب ها: بین الملل ، العریش ، مصر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار